I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Ayzo - gays (diss magge & lerkish)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-04-21 23:46

[Audio] Ayzo - gays (diss magge & lerkish)

Har varit lat och inte orkat skrivit, så skrev en liten stund ikväll.

http://www.speedyshare.com/files/22063415/Ayzo_-_gays_diss_magge_lerkish_.mp3

jag steppar in och alla era grabbar backar bak
grabbar har ni något fel? backa ur detta spel
ni tro att ni vann, men det tog ni bara förgivet
för nu kommer jag och slår tillbaka riktigt hårt
Magge vem käkar vem?
du snackar mycket, gangsta
kom och knacka på min dörr, fucking wanksta
har jag inte gjort nått olagligt?
det är sånt jag inte skryter om
ska vi ta det till gata? ha du måste skoja,
jag kommer stå kvar här och vänta
Magge din tönt, kan du inte sluta att skämta
för du kommer bara bli skadad
jag kommer att ge dig på käften
Så nu blir jag agressiv, kan du känna mitt saliv
Lerkish säljer min mamma sig för 20 kr? din mamma va gratis

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-21 23:53
du tar tog dom ;D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-04-21 23:55
den var bara snabbt ikväll men svarar dom langar vi en fetare :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-21 23:59
Lätt ;DDD
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-04-22 00:04
Vart är attityden & alla dödliga punchlines? Du låter sjukt osäker, var inte rädd för micken. Detta gick inte hem, ta ett par djupa andetag & fokusera dig istället för att kasta ut grejer du knåpat ihop på några minuter.

/Freddah

2010-04-22 00:10
Okej om jag får svar så blir det att lägga ner lite mer tid istället på det. thanks anyway :)

2010-04-22 00:29
Ayzo din jävla hora kom med nikki och skjut mig ffs
Rappare

2010-04-22 01:06
Asså Nikki ja lackar fan på dig !

hur fan kan du säga att han vinner ? magge och lerkish har iaf takt och känsla och attityd

du tycker att han vinner bara för att du är hans polare !

2010-04-22 10:02
Asså Nikki ja lackar fan på dig !

hur fan kan du säga att han vinner ? magge och lerkish har iaf takt och känsla och attityd

du tycker att han vinner bara för att du är hans polare !

Det värsta är att det han skriver är sant. Inte en chans att Ayzo vinner med tanke på att för att göra en bra diss/låt behöver man takt, attityd och ljud som låter dig höra vad du ens säger.
Har hört massa dissar det sista med Ayzo, och det låter likadant varje gång.

Nikki: Han vann inte. Han blir mördad.

imrell:
Ayzo din jävla hora kom med nikki och skjut mig ffs

Du sänkte just dig själv till 5årsnivå.

Rappare

2010-04-22 12:21
Du rimmar ju inte ens?
Backa bak grejen är sjukt gammal och helt onödig. Vem fan backar framåt?
Rimma gangsta på wanksta? Skärp dig.
har jag inte gjort nått olagligt?
det är sånt jag inte skryter om
Det där är pinsamt. När ska ni 12-17 åringar lära er att det inte är coolt att vara kriminell?
Nej det här är bara pinsamt kom igen nu jobba på era grejer istället för att bara spotta ur er skit som ingen kommer tycka är bra. Usch på dig.
Ja

2010-04-22 12:50
Piggalo P21:
Tyvärr är det idioter som t.ex. Kartellen som får småkidsen att tycka att det är skitcoolt att göra brott. Deras låtar får sjuk respons och många tycker dom är bra. Speciellt runt deras ålder på 12-16/17. Då är det stentufft att sno ett tuggummi i närmst kiosk -.-

2010-04-22 13:08
riktigt kefft

2010-04-22 14:25
tycker det är onödigt att kommentera om det då ni inte vet ett shit om min bakrund (inte för att jag vill skryta något sätt) aja jag bryr mig inte men ändå..

2010-04-22 14:27
tycker det är onödigt att kommentera om det då ni inte vet ett shit om min bakrund (inte för att jag vill skryta på något sätt alls) jag bryr mig faktiskt men ändå bara onödigt..

2010-04-22 14:47
Samma bakgrund som vilken Svensson som helst som vill rappa antagligen.

Nu kollar jag inte in i denna tråden mer så du behöver inte bry dig om att svara Ayzo.
Jag håller mig utanför dina trådar för det är samma sak i varje tråd, och jag orkar inte skräpa ner med kommentarer som inte handlar om låten.

Rappare

2010-04-22 15:04
En sak till varför denna gaybashing? Det är inget onaturligt eller äckligt med att vara homosexuell. Varför inte komma på något nytt?
Och varför lägger du upp skiten på whoa om du inte kan ta kritiken du får? Bry dig om kritiken och bli bättre istället.
Ja

2010-04-22 16:31
jätte bra jätte bra..

nej inte en chans..

lerkish och magge mördar dig