[Video] No Seen - Det tar tid Nu var det länge sedan jag släppte nåt så tog och gjorde den här idag, är dålig kvalle på youtube men men...No Seen - Det tar tidVers : 1Saker som man bara bara vill glömma//Det e dom som spökar i mina drömmar//Vandrar runt ensam bara förskräckt och vilsen//Gick på en tunn väg men ramlade igenom isen//Ensam och rädd det är vad jag är//Lägger mig ner och blundar drömmer mig bort till en annan värld//Där inte kylan är så kall och bitter//Jag ställer frågan men får inget svar med tiden//Den smärtan som du har orsakat//Ekar än i mig idag jag är fortfarande skadad//Det tar sin tid men har hört att tiden läker sår//Med vinden i ryggen så försöker jag att nå mitt mål//Fast än att min själ är trasig försöker jag så gått det går//Utan att ens veta hur det kommer att gå//Så tar mig kragen för min blick upp i det blå//Blundar nu sakta tar det lugnt och svävar här ifrån//Reff:Tankar som går dom bara får en att må som dom vill//Försöker bryta sig loss men det tar tid//Stå på din plats och visa den du är//Stå kvar på platsen visa det du är värd//Vers : 2Jag är den jag är går ej att ändra på//Står fast för den jag är följer mitt eget mål//Du kan inte ändra mig hur mycket du än vill//Med krossade drömmar kan jag få tiden att stå still//Hjärtat som går samma takt som mina tankar//Ni ser ett leende på mig men det är inte detsamma//Som fanns på mig förut när det var äkta//Men nu är då så att jag var tvungen att släppa//Sänka min gard och att önska nån dag//Att min känsla över allting kommer att komma tillbaks//Just nu är det bara en dröm som jag hoppas ska bli sann//Men jag har sett min framtid och det är att vara ensam//Så många gånger har stått på knä framför gud//Har bett om nåd och att allting ska få ett slut//Men det är så att jag står här fortfarande idag//Tar tag i kragen och jag stannar nu kvar//Reff:Tankar som går dom bara får en att må som dom vill//Försöker bryta sig loss men det tar tid//Stå på din plats och visa den du är//Stå kvar på platsen visa det du är värd// x2