[Audio] Änglalik - Vilken man (ft. GabbeMC)
Shuu bresh! här ska folket få nått redigt tungt som jag och gabbe spelade in idag! ska ta och komme mycket mer sånt här så fortsätt lyssna in jau Tungt beat producerat av bighand, gabbe på reffrängen och jag på verserna check it out mains! Prod.Bighand Mixning BighandLÄNK TILL LÅTEN! jag kan känna vissa dagar som idag stirrat ner i avgrunden och likssom aldrig sett tillbaks likssom aldrig känt nått hat lika stort som det jag har men ändå är de mitt arv som förs vidare till mitt barn förs vidar i min kanal bara saxar där i filen axar över blatten i natten som jag va typ polisen den blåa grisen placerad på kåken för misshandel droger skiftande fråger vem är du vem är han låt mig visa riktig man ingen låtsas civis för jag ser hans mynning sticker fram vilken man? vem är denna snubbe som ska flexa vilken man? vem är denna killen som vill testa vilken man vilken man ser hur fittan väller fram katter borde tagga när dom hör hur hundar skäller starkt sänker allt riktig man änglalik betongens allt spottar skiten till folket ni hör mig eka på distans.. Ängla vem är han Ängla han gör vad han kan Ängla denna man 19 bast men ändå en man Ängla vem är han 19 bast han är så stark Ängla vem är han ni ser mig i orten när jag tar mig fram jag tar mig vidare nu vad ni än tror du vet jag älskar min betong som jag älskar min bror du vet jag älskar min mor så du kan fråga vilken man som helst han som sitter ensam själv men kämpar för att hjälpa dig vilken man kolla i hans ögon han är riktig man behöver aldrig flexa tar sin chans o bara sticker fram änglalik det heter han uppfostrad till en skit men kämpat genom gemet snackar aldrig med polisen för genom tiden så växte min hiphop växte ju till nått jag fick mera respons så nu kan ingen bara säga vem är han vilken man? änglalik så döm aldrig boken ba för dens namn för jag har kämpat fram genom eld i sverige land genom alla spelningar men alltid hållit självdistans för jag vet när som helst så kan det smälla pang krigar vidare i livet kom ihåg mitt namn vilken man Kärlek! http://www.myspace.com/aanglalik (Inlägget ändrat av Perfektion 2010-04-21 15:17:53)