du håller fortfarande på en hel del med de där "z"-uttalen jag minns att jag beklagade mig över tidigare.. känns dock som att du börjat använda dig utav det mer, och för att vara ärlig är det sjukt irriterande. okej för att det ibland matchar attityden i partylåtar och liknande, men när det används så frekvent är det bara irriterande.. som i refrängen i 'CSN', där du dessutom använder dig utav ett, enligt mig, väldigt gnälligt röstläge.. seriöst, jag flippar xD grejen är att du när du kör "normalt" har ganska soft röst och kan flyta duktigt, dina texter är oftast helt ok och no more, no less. sen är det sällan min typ av musik, men du kan ju om du vill- så jag tycker bara det är synd att du gör såna här smågrejer som blir så dryga så snabbt... "ge kidsen" är ett exempel på när du kör en smula bättre, du låter gladare och har en mer naturlig röstkänsla i den låten. så ska det vaaaa! låtarna med Hiran var dock ruskigt softa, det ska ni ha cred för- en skön combo liksom!tycker fan fler får kommentera, det är ju ändå softa grejer mestadels i slutändan!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.