I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Lukkish Ett Mästerverk (MIXTAPE)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-04-20 15:05

[Audio] Lukkish Ett Mästerverk (MIXTAPE)

Hej.
Biografi.

Har varit aktiv på den svenska hiphopscenen sedan 2001, har inte släppt så mycket men släppte ett mixtape (Tusen Kyssar) 2009 och byggde upp mitt namn.
Numera jobbar jag på min debut album Höna Av En Fjäder i samarbeta med producenter som G-cash och Ovve.
Samtidigt har jag jobbat på ett mixtape som jag nu släpper till er.

Nu är mitt arbete slutfört och självklart vill jag dela med mig mitt projekt till whoa.
Jag hoppas dessa 8 låtar skall ge er ett riktigt kick ass.

Länken: http://www.speedyshare.com/files/22035849/Lukkish_-_Ett_M_sterverk_Mixtape_.rar

Ni får självklart skriva vad ni tycker,

shout!

Låtlista
Lukkish - Karriären .mp3
Lukkish - Ärligheten .mp3
Lukkish Med Hiran - Faller Ner.mp3
Lukkish - Ge Kidsen.mp3
Lukkish Med Hiran - Vardagsfilosofi.mp3
Lukkish - Cool .mp3
Lukkish Med Hiran - Vem.mp3
Lukkish - CSN.mp3

Fred!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-20 22:15
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-21 11:53
upp, släng några ord efter ni lyssnat.

2010-04-21 22:54
nice lukke ! hade redan hört dom flesta av låtarna men de va tungt big up !

2010-04-22 15:47
tack tack..

2010-04-23 00:39
du håller fortfarande på en hel del med de där "z"-uttalen jag minns att jag beklagade mig över tidigare..
känns dock som att du börjat använda dig utav det mer, och för att vara ärlig är det sjukt irriterande. okej för att det ibland matchar attityden i partylåtar och liknande, men när det används så frekvent är det bara irriterande..
som i refrängen i 'CSN', där du dessutom använder dig utav ett, enligt mig, väldigt gnälligt röstläge.. seriöst, jag flippar xD

grejen är att du när du kör "normalt" har ganska soft röst och kan flyta duktigt, dina texter är oftast helt ok och no more, no less. sen är det sällan min typ av musik, men du kan ju om du vill- så jag tycker bara det är synd att du gör såna här smågrejer som blir så dryga så snabbt...
"ge kidsen" är ett exempel på när du kör en smula bättre, du låter gladare och har en mer naturlig röstkänsla i den låten. så ska det vaaaa!

låtarna med Hiran var dock ruskigt softa, det ska ni ha cred för- en skön combo liksom!

tycker fan fler får kommentera, det är ju ändå softa grejer mestadels i slutändan!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2010-04-23 16:09
Tack så mycket för en utförlig kritik, posetiv som negativ, hoppas på fler kommentarer så man kan reflektera över vad som skall förbättras på musik fronten.

Catch a Vision, Spread the Vibe!

2010-04-23 21:24
Det här var bra skit. Faller ner är förjävla härlig!

2010-04-24 10:36
man tackar, det uppskattas.

2010-04-27 09:40
upp...shout!!