I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Magge & lerkish - Din lilla pajjas ( Diss Ayzo )

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-04-19 16:58

[Audio] Magge & lerkish - Din lilla pajjas ( Diss Ayzo )

Han dissa oss & vi svarade idag

Magge är på första beatet och jag (lerkish) på andra!

http://www.speedyshare.com/files/22019950/Magge_lerkish_-_Din_lilla_pajjas_Diss_Ayzo_.mp3

bara att säga i tråden vem som ni tycker vinner!

Fred / M & L

2010-04-19 17:03
mixningarna var verkligen katastrof dåliga :/
rappen låter väl sådär, vers 2 var bäst, men ni måste lägga mera personliga punches om ni ska battla, tror inte han tar åt sig så mycket faktist, utan försök köra mer mot honom personligen liksom...
första snubben hade ett fett beat, men kändes som han var lite osäker på det och borde nästan valt ett lite långsammare..

men hörde hans och ni tog det här!

2010-04-19 17:36
Okej tack för kritiken, tar åt mig faktiskt, och kul att någon äntligen försöker skriva vad vi gör dåligt och sånt. Mixningen är väll de jag minns bryr mig om faktiskt aldrig ens tränat på det, fattar fan inget på det. men tack endå pmki :)
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2010-04-19 19:37
Tack som fan peramäki!
Tar också åt mig precis som magge skrev!
Och mix, aa inte min finaste sida :D

2010-04-19 22:47
Jag tycker mixningen inte var den bästa, dock tycker jag att den ändå var dugligt bra. Vers ett: Njaej den gillar jag inte direkt, däremot går vers två hem direkt hos mig.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2010-04-19 22:54
bra kompis!

2010-04-20 06:55
tack jobro & imrell!

2010-04-20 09:22
mixningarna var verkligen katastrof dåliga :/
rappen låter väl sådär, vers 2 var bäst, men ni måste lägga mera personliga punches om ni ska battla, tror inte han tar åt sig så mycket faktist, utan försök köra mer mot honom personligen liksom...
första snubben hade ett fett beat, men kändes som han var lite osäker på det och borde nästan valt ett lite långsammare..

men hörde hans och ni tog det här!

Jag kan inte skriva något mer, utöver vad Peramaki redan skrivit. Jag håller med om vad han skrev helt och hållet. Mixningen behöver förbättras mest dock.

Men men.
Rond vunnen!

2010-04-20 16:00
Tack för kritik och sånt grabbar, och att ni tycker vi vann !
men om han svarar blir det nog ett sista svar!
som jag ska försöka få till lite "Personliga punches" och ett "segare beat"
så ska vi se om ni gillar de!

vi tryar med ett upp samtidigt :)
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2010-04-20 19:47
äh ni kanske får ett svar imorgon
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-20 19:48
haha okej mannen :)

2010-04-21 13:42