I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] An2n & Puma Sillverback - Apajävel!

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-04-19 00:39

[Video] An2n & Puma Sillverback - Apajävel!

Tyckte det varit så lugnt härinne så här får ni en ny låt att snacka skit och kasta skit på :)

Puss, alla söta apajävlar!

Vi ses i djungeln <3

http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!

2010-04-19 01:33
"apajävel"

är inte det ganska rasistiskt?

2010-04-19 02:29
vart är videon?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-19 03:18
hahaha sorry, men Puma ser ut som en 40årig fd gym-apa på bilden!

och var e videon? det är ett youtube-klipp med en stillbild, sluta luras.

till låten: riktigt kass i mina öron, jobbig hetsig aggro-rap utan varken flyt eller känsla!

återknyter till det Puma skrev i nån robie-tråd "Jag vet att ni vill vara som mej"
Jag svarar igen: Nej tack, då dör ja hellre!

godnatt
Detta är min forumsignatur
Rappare

2010-04-19 03:28
Vill inte vara den som hatar, men när fan ska Anton börja skriva bra? och flyta bra? han har haft samma flow i hela sin "karriär" vilket inte är särskilt bra... Hur länge har snubben rappat nu?

återknyter till det Puma skrev i nån robie-tråd "Jag vet att ni vill vara som mej"
Jag svarar igen: Nej tack, då dör ja hellre!
kunde inte sagt det bättre själv!

2010-04-19 07:05
Helt okej låt enligt mig, älskar ju aggro rap;) men beatet förstår ganska mycket, det ligger för högt enligt mig så man hör inte acapellorna så bra,vilket är synd=(
Jag struntar i om texten är bra eller inte, för jag diggar sån här aggro shit, så jag diggar den här låten

men måste hålla med föregåendetalare, när ska Anton bli bättre? Han låter precis som han gjorde när han rappade med Affe, låter inte som han utvecklas nåt alls enligt mig...

Men men helt ok låt iaf!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-19 09:43
Apjävlar* jävla r-tards
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Rappare

2010-04-19 15:52
Sluta förhelvete och skriva VIDEO när det är en jävla stillbild.
fosho
Producent

2010-04-19 16:17
totalt jävla värdelöst.

du är sämre som rappare än vad du var som nazist Puma. gå och dra något gammalt över dig.

2010-04-19 18:15
FY I HELVETES JÄVLAR SÅ SJUKT TUNGT !

2010-04-19 22:44
du är sämre som rappare än vad du var som nazist Puma

hahahahahahaha dagens!!

Fuck Puma!
Detta är min forumsignatur

2010-04-19 23:48
Jag vill och måste hålla med många här inne.

Anton; Du har samma delivery som alltid och finns verkligen ingen utveckling i dina låtar. Dina texter är lika bra som opera i ett rock uppträdande. Du skriver väldigt simpelt.

Puma; Har aldrig hört dig innan (som jag minns i alla fall) och måste säga att du var faktiskt inget till rappare. Det lät väldigt grötigt allting.

Beatet: Det är tvär kasst.

Mix, inget vidare heller..

Sorry för allt hat, but i'm telling the true!