[Audio] Magna - Bröder
vid slutet av maj kommer jag flytta tillbaka till min hemort ystad och detta äe en avskedslåt till mina polare som jag fått från tiden i eslöv.. kommer inte heller släppa så mycket under sommaren heller efter att jag har flyttat förmodligen..
men men.. låten innehåller mycket interna skämt och minnen och så
http://www.speedyshare.com/files/21951946/Magna_-_Br_der.mp3
Txt:
1: Jag kommer aldrig kunna glömma de vi gjort grabbar allt i fårn att vara vänner till att vara motsatta de stitter i mitt hjärta språket som vi pratade vi backade varann i bråken som vi startade att ingenting i hela världen kommer skilja oss behöver inga bilder till våra stunder för att minnas dom flatta fla ja flommer flakna flåra flider när vi stack på mejeriet gjorde dealer för ett flak av cider en pastasallad och en grogg de va klassikern han va tannad upp i topp för han hade match i sånt vi sticker till kristianstad för att dra en förfest o lira lite fotboll o sedan reta jörgen henke sticker upp en pump o ogge glider över golvet emil posar seriöst o danne gnider röven upp mot stången niclas kommer sent men han e redan dragen de blir till historia de va gjorde denna dagen
Ref: jag ville bara säga va ni betyder idag bröder som jag kommer sakna när jag flyttar tillbaks men de stannar i den tiden som vi aldrig glömmer o de fastnar i mitt minne som föralltid glöder
2: de va fyra år sen som jag flytta hit o de stärker mig idag att kompisarna de blev ni studenten som vi fira de va något speciellt nostalgin blir till lågor i mig själv när vi sluta skolan tappade många kontakten men kretsen som vi levde i stannade för att de va så starka band mellan oss blodsband ni ger mig självförtroende känner mig så tokstark midsommarfesten i storkö de va sjukt magaluf i somras ni glömmer inte heller hur vissa av oss stack till andra sidan världen efter skolan men ni ska veta att i mitt hjärta e ni stora o ni kanske inte kommer hem innan flytten men på natten kan jag se er lysa upp i rymden stjärnorna i mina ögon när jag tittar ut o jag önskar att denna tiden aldrig skulle få ett slut
jag och nicke dahl kommer ut med en netplay i slutet av maj WATCH OOOOUT!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
|