[Audio] Rabbiz - Är och förblir
En grej jag reccade i lördags. Lyssna, ge mig lite kritik och kolla vidare.
http://www.speedyshare.com/files/21897476/Rabbiz_-_r_och_f_rblir.mp3
Text Jag har nada respekt för baitare Jag tacklar dessa motherfuckers så att de inte andas ens Jag är inte typen som börjar beefs Men jag avslutar börjaren som Micky Ds Först lyssnar jag på vad du yttrade Sen funderar jag på om du ynklade Något ytterligare under ytan av texten Men de flesta är tyvärr under tänket Ni märker ungefär hälften, bara täcket Inte alla rester på lakanen i sängen Sen väljer jag vad som är mindre kefft Hittar beatet som lägger hinder för dig Skriver min text på under en kvart För det är ett under att du undgått slakt Reccar skitet på låtens spelningstid Rabbiz är och förblir en true emcee
(Ref) Jag behöver en penna och ett paper Så gör jag Englas kadaver vackert Allt jag behöver är en dammig mic Dammet försvinner efter mitt andra rim
Dag ett var en fas av konstant lathet Mat var mammas bröst, det var raktspel När jag skaffade styrka inför fas tre Dag två vandrade jag runt och sa fel När jag talade och när jag skrev fanns stavfel Under dag tre la jag mer än PST – Q Nu tre dagar gammal och hel vriden Vet tiden utan klockan i mobilen Solen guidar mig till expeditioner I zoner där jag skriver nya episoder Av mitt liv, i rim och på beats Trollar fram ämnen som imsalabim Vinn eller försvinn, ingen hör min klagosång Även fast jag leker med rakblad dagen lång Dagen dom förstår min sjukdom Skriver jag i blod hur jag skjutit dom
Jag är och förblir mitt jags förebild Inget blir förspillt då jag öser rim Över mitt cerebrum, översinnlig är jag Oövervinnlig Rabbiz som Steven Seagal Du ser inte gal men som att ha spelat Sega Sen det blev lanserat ser du när jag segrar Se fram emot en lans i era sega usla hjärnor Jag stannar upp din dag som sena brudtärnor Sug här faggot, på denna albatross Du skulle inte vara hård om du var en fagott Far bort med hjälp av dessa enorma vingar Begå brott för denna sommar är den sista Och jag är den sista riktiga individen På detta sicka fittiga beatet Och fittiga är något bra för fitta älskar jag Glåpordet är kukiga och pillesnoppiga barn
You keep believing, I'll keep evolving
|