[Audio] Rabbiz - Jag vill vara den
Reccades för ett tag sen, hade tänkt att göra om lite med har inte tagit tag i det. Så nu lägger jag upp den här för att utstå kritik.
http://www.speedyshare.com/files/21839683/Rabbiz_-_Jag_vill_vara_den.mp3
Text:
Jag vill vara den, jag vill vara den människan som inte har en tanke på att tänka det hemska Jag vill vara den, jag vill inte vara mig själv Jag vill vara någon annan men ingen vill vara mig Jag vill vara den som är social Jag vill vara den som är lojal Jag vill vara den som inte stänger några dörrar Jag vill vara den som vågar låta tårarna strömma Jag vill vara den som inte har ett osunt beroende Jag vill inte vara den som har växt upp troende Jag vill vara den som älskar att studera Jag vill vara den som alltid vill läsa mera Jag vill vara den som inte är så falsk och vriden Jag vill vara den som vet vad han vill göra i framtiden Jag vill vara den individen som inte skriver att han vill vara någon annan när han bara har det här livet
Men jag vill vara den, jag vill vara den personen som inte lever i episoder med konstanta erektioner Jag vill vara den som vet hur man älskar Jag vill vara den som ler för det mesta Jag vill vara den som alltid letar efter saker Jag vill vara den som alltid segrar över hatet Jag vill vara den som inte har starka åsikter Jag vill vara den som får flickor inte fittor Jag vill vara den som inte skjuter upp allting Jag vill vara den som aldrig säger ordet aldrig Jag vill vara den som inte glömmer bort sin kropp Jag vill vara den som inte drömmer sig bort Jag vill vara den som visar sina känslor Jag vill vara den som litar på medmänniskor Jag vill vara den som älskar sig själv inte den som skriver en emo text och vill dränka sig själv
Men jag är den personen som aldrig hittar den rätta Jag är den personen som kommer att vifta med en beretta Jag är den personen som alltid ljuger Jag är den personen som aldrig super Jag är den personen som knullar tjejer en gång Jag är den personen som runkar till konstig porr Jag är den personen som aldrig kommer att vara lycklig Jag är den personen som är slampig och syndig Jag är den personen som blir befängd av religion Jag är den personen som aldrig kommer ha en miljon Jag är den personen som vill legalisera alla droger Jag är den personen som är avundsjuk på en fri fågel Jag är den personen som inte kan tala med folk Jag är den personen som alltid rakar sitt pubishår Jag är den personen med jävligt många skavanker Jag är den personen som tänker den tanken
You keep believing, I'll keep evolving
|