[Audio] Eben&Poesi - Längtan Efter Dig
Shuuu, skrev en låt igår medans vi drack lite whiskey ;) så här blev de :D kommentera förfan ! :D peace makke <3 Helt otippat att vi skulle bli tillsammans Men nu när vi e med varann så behöver vi varandra Jag vill vandra med dig Sandra Ifrån andra till en plats där vi två tillsammans är ensamma, Bara du o jag Vill leva med dig tills mitt hjärta slår sitt sista slag Dagen då jag når min domedag Ja så klart, det finns ingen annan än dig O även om livet sviker lämnar aldrig jag dig Jag kommer alltid älska dig du är den finaste på jorden Jag älskar dig så mycket nosen ta mig på orden, Men jag blöder i mitt hjärta för du är så långt ifrån Distansen mellan oss kommer aldrig vi ifrån Längtan efter dig jag älskar dig Fast jag är så rädd för att du en dag ska lämna mig Men nej, allt försvinner när Jag ser på dig O Jag blir varm i hela kroppen då du ler åt mig, O vad som än händer är du alltid min ängel Tårar ner för kinden när jag känner doften av dig i sängen Du är en ängel och du kommer alltid finnas här Även om jag försvinner finns jag ändå här För du är den enda som jag litar på Är det så att du är den jag aldrig kommer få Du finns i mina tankar varje dag du gör Mig glad du ger mig kärlek och du är så jävla underbar Du är som en prinsessa som jag kysst till liv Du förblir i mina tankar tills du fattar att det är vi Som du förstår så har jag tänkt jävligt mycket Tänkt på våran framtid och varför du kasta nyckeln Varför spilla tid när man kan göra något bättre Som att skriva texter eller bara dryga i sättet Jag har fattat att du inte är personen i min närhet Så varför ska jag lägga ner min energi på det Detta blir mitt brev brev som du kommer se se Utan dig är jag halv och med dig är jag hel hel