[Video] Änglalik & NME Hypar upp skiva och softar hårt
yeah niggz, en liten film jag satte ihop imorse av lite klipp och inspelningar nått kul här på eftermiddagen. (Inlägget ändrat av ramuz 2010-04-16 00:30:15)
Props till mina boys haha ängla bara glider på, NME se till att släppa ut shit'et nu! Vill höra mig på track 1 förfan hahah!
"kapsyl" hahahah! Ah man ser att ni chillar hårt och det som kommer komma är ja säker på att det blir fett =) fortsätt gubbar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha håller med cricko, kapsyl. haha det va king xD ni ser ut att softa hårt, synd att man inte bodde närmare o hänga på ngn gång vafan! ser fram emot netplayn, kommer bli fett! nme, kom in på msn såfort du kan, vill veta hur de blev med reffen om det blev ngt ens? ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Soft!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-04-07 16:11
Haha de tung skit check it :)
pratar ni sådär och beter er så utan för kameran också ?
http://soundcloud.com/forsbergmusik
Haha, antagligen? Vad äre för fel på sättet vi pratar nu då? Haha färskingar
Haha jag är snäll, tar inte upp allt i tråden, fin video !
http://soundcloud.com/forsbergmusik
Promotor
2010-04-08 00:54
Underhållande klipp pojkar! Nu vill jag ha snippets till skivan yo!
haha han som säger "till alla brudar jag legat med, horor, fittor.." där, inget illa menat, men ärligt, får du verkligen ligga? du ser så ung och blyg ut. Låter mest som påhittat falskt skryt? :D
Detta är min forumsignatur
nice video ni borde ha spottat lite tyngre freestyles men va ska man göra chill mode haha...va är med er keffa jävlar dom får snacka hur dom vill fan bara för att alla inte snackar som likadant så är de fake lr?gå kolla hur folk snackar istället.
De va väl kul .. tkr dock ingen freestyle va bra .. Å förövrigt så tkr ja de e fett onödigt å skylta me smögishet.. men de e bara min åsikt (: Ser fram emot nya saker ! Pz !
hahaha ocb:n ligger framme o grejjer, yoyo de va soft, upp med fler :D
Yeah, haha softa grejor ju mer?
har nog legat mer än dig med tanke på din musik annars soft visste inte att detta skulle komma ut ens hahaha
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Sen blev ja paff visste inte att jag hade sagt så där men sant fan word på mig duktig pojk plus jag är nog allt annat än blyg :) Och ängla är du duktig på svenska eller vafan då "till deras hästar" hahaha
Kul att du uttalar dig om att du har legat mer än en annan endast från vad du tycker av hans musik. Jag tycker att Änglalik är helt okej på att rappa och sjunga, fast videon var fjantig och var inget som "hypade" eran skiva direkt.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
tror mer folk kommer ta er som ett skämt i framtiden misslyckat hype försök
Tror jag nog inte, det här är meningen att vi ska släppa lite vids innan tapet kommer ut men folk får tycka precis vad dom vill i slutänden är det vi och musiken som spelar roll...right?
well this was embarrassing to watch...
Påminnelse: Rap är musik.
jaja visste inte att han skulle lägga ut skiten så skämt o skämt vet jag inte mer att vi hade tråkigt och filmade de som hände för stunden ! Och sista kommentaren så håller jag med fan haha
aja får la be om ursäkt för de där till lexen men blev bara irriterad då jag först fann denna videon här då jag när vi filmade den skiten inte visste att ängla skulle klippa ihop en video av skiten o släppa över hela jävla nätet, bara lekte lite när jag skrev ett track som vi alla gör ibland om ja va den enda skulle jag bli förvånad ! Hoppas denna videon försvinner någon gång iaf hahaha den stör mig något för jävligt va håller på med en tung musikvideo ja mer än gärna delar med mig utav istället för denna ! Peace till alla ska mecka på ett par tracks nu och hoppas resultatet blir fett !
n.M.e : du behöver inte be om ursäkt haha, tyckte bara du såg ut som en ung blyg snäll kille, och där ja kommer ifrån så får dom tyvärr inte ligga så mycket !no hatin! jag ligger så jag klarar mig :D
Detta är min forumsignatur
Haha tyvärr inte jag, jag är i ett långvarit förhållande och ser ut att stanna här ett tag så kör ba :D ! Nu ska jag försöka få bort denna jävla videon Peace
vad kacklar folk om här "beter ni er si och så utanför videon också" lala .. vem bryr sig, hade ni förväntat er något finare eller sämre beteende? sköt er själva mfuckaz
yeah marius spottar sanningen
Promotor
2010-04-10 07:32
nme och änglalik... sluta chatta i tråden vafan =) .. Hojta när ni behöver skivomslaget aiight?
blir nog nice de boys! men videon var väl inget att hypa med? lite onödigt å sitta och flasha med med ett berg av hasch? haha aja soft att ni droppar skiva. blir spännande att höra
http://www.myspace.com/quizze
haha gangsters
Herregud... En skam för Eskilstuna.. Då är det illa
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
snälla, haha ingen som fattar att det här är en plojgrej likssom folk tar det för seriöst..
Ta det lugnt Ängla, dom som hatar är bara avundsjuka för ni har kommit längre än dom. Ni är softa grabbar och jag själv vet att i videon ska ni inte va så jävla seriösa, och då är det klart att hatare kommer och jävlas med er. Änglalik och N.M.E är 2 av dom absolut bästa som droppar här på whoa så jag tycker att ni borde vara extra försiktiga vilka ni snackar om helt ärligt. En av dom få rapparna som gör så att jag ens bryr mig om whoas smutsiga trådar.Videon var soft. Mer!
In the gheeettooo
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
det känns så otroligt pinsamt när folk försöker spela häftigare än vad dom egentligen är. håller ni inte med mig? snackar om brudar ni knullat, filmar knudan på bordet, spliffen i munnen osv. verkligen fett. kunde ni inte rökt klart innan ni filma lixom? sorry, men jag fattar inte the "dopeness" med detta.
twitter.com/maqsmusik www.maxmusic.se Spotify: Maqs
snackar om brudar ni knullat, filmar knudan på bordet, spliffen i munnen osv. - som sagt, lite samlade klipp genom månaderna som man satte ihop
undrar bara för du verkar lite efter, känns det seriöst de som snackas om?
försökte göra nått kul haha men jag glömde bort att detta var whoa
det ultra seriösa forumet.. nigga please..
tog bort klippet för alla tog detta så över seriöst, nme kunde inte stå för vad han sagt folk kunde inte fatta skämt, synd jag tyckte de va kul iaf, until next time bitches.
haha yeah right
Repost: NME står' för vad han säger i videon!
varför tog ni bort videon?
jag tyckte bara den va rolig :O Alla e så jävla tråkiga å seriösa här asså. ni har mysig stil tycker jag.. skön video :) fuck alla på whoa som ska hata hela jävla tiden . fortsätt droppa sånt här. vissa uppskattar de ;) /Liri booooy
Ayzo: om du läser lite längre upp i tråden, så ville n.M.e ha bort klippet. Så det är väll han som övertalat Ängla att ta bort klippet?
Hahahahaha tyvärr jag som sa "En Kapsyl" i videon.. får ta åt mig, haha.
Nu jävla är det pissepaus innan jag pisser ner mig... PEACE! Änglalik är en av dom skönaste personer i onyktert tillstånd, så är det bara! En riktig legend! Jag tycker videon är fet, riktigt soft! Hoppas ni får klart skiten grabbar. Peace
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!