Producent
2010-04-06 22:02
Länken funkar inte.
Im not here and this is not really happening
hahaha, bättre sent än aldrig:D FEET MIXX:D hahaha
Micke From Mother Fuckin Miilk
fetting :D.. gjorde du bra prendel :) fetting upp
Väldigt ovanligt att höra Prendel på detta sättet. Jag gillart!
Moderator
2010-04-07 00:02
Haha, gött skön låt faktiskt! Kul att du varierat dig på sistone.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Väldigt ovanligt att höra Prendel på detta sättet. Jag gillart! typ såhär tycker! ^^ roligt att höra dig annorlunda, men diggar dina andra låtar mer, diggar inte detta beat så mkt, men keep it up man!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Håller nog med Dizzy89 där. Roligt att höra dig annorlunda, menda andra låtar är bättre.
Producent
2010-04-07 02:35
Helt ok låt, dock dåligt mixat.
One Day.
De e bra mixxat mannen. Varför hata :)
bra broshan bra! 9/10 de enda minuset va att den som gjort beatet säger sitt namn då o då! sen är de kul o höra dig görqa sånhära låtar! inte bara skryt;) BIG UP! Mvh Tony Rissla
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Word på Basilusken
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Yeah, you know, man är ju inte signad, så man kickar på freebeats :P
www.youtube.com/prendel
fet skit kompis =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-04-07 14:12
Bra faktiskt, men diggar inte mixen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de e bara för du e 15 år och kommer från flen ! :D
rätt najs, dock gillar jag inte heller mixen.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
låter soft diggar faktist mixen, men hade gärna hört acapellan med lite hårdare compressor :) keep it up bois!
Låter najs som vanligt :P
skitdålig mix, annars helt okej låt. diggar dock reffen starkt.
Mixen var faktiskt(förlåt mickemannen) skit kass. Låten var cool.
fosho
tack så mycket alla snälla själar :)
www.youtube.com/prendel
nåt är jävligt knepigt med mixen, men helt okej låt. puss.
typ, eller?
Mixen är för diskant, och frånvarande. Men det kanske är poängen med mixen. Hur som helst verkade den inte vara alltför populär. Tyckte inte om den här fan. Men refrängen var riktigt grym, cool som fan.
Wurrup?
Mixen är way too wide och frånvarande! Beatet ligger i centrum. Och det säger jag inte bara för att jag är 20 år från Örnsköldsvik micke. Reffen var som sagts ovan skön :) Texten fick jag inte riktigt kläm på. Annars vanligtvis är du skön prendel.
www.myspace.com/danielbylund
jag gillar mixen helt ärligt ( Klaga inte på Åldern ) Grymt härlig låt ifrån dej Prendel,
Jag kan inte mkt om mixning haha
www.youtube.com/prendel
första länken funka för mig? gillade låten, den var jävligt soft, spec nu på kvällen ^^
reffen gillar jag (y)
Jag tyckte inte om mixen, den kändes för fattig! Men jag gillade låten ;)
Fattig mix, resten älskade jag!
nAture Studios!
detta gillas, men mixen, är något jag inte gillar där men kan inte sätta tummen på det eller vad fan man säger:P
allright tack :)
www.youtube.com/prendel
Skön låt fet mix
Legal#. Truestar^