I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Rebel linjen Fakka ur video

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-04-02 21:32

[Video] Rebel linjen Fakka ur video

http://www.youtube.com/watch?v=UUwbEKiDNpY

allting har ändrat nu kan man se Özz Nujen och A j Da Griot

cheak it out bleeeesss
peace

Rebellinjen

2010-04-02 22:01

2010-04-02 23:04
haha inte för att hata men låten är riktigt keff, videon är inte den bästa den heller, men lite skön underjords känsla på filmningen.

ni måste öva som fan på rappen, det håller inte!

/Gudde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-02 23:33
haha du är rolig gudde

jag behöver fan inte öva
eller behöva lyssna på dig

så håll käften bara gudde
Jag är inte sur

Rebellinjen

2010-04-03 12:11
snacka om att inte kunna ta kritik.

Håller med gudde.
soundcloud.com/jerrones
Producent

2010-04-03 12:19
haha något utav det pinsammaste jag sett på whoa :)

det här är ju inte bra för fem öre, rappen, deliveryt och texten är ju amatörnivå så det skriker om det.
och JO du behöver öva. och det är väldigt mycket övning som behövs här.

kefft var ordet.

2010-04-03 12:22
Kan inget annat än att håller med tidigare skribent

Rappare

2010-04-03 12:25
word på gudde och konstigt
Music makes me feel...

2010-04-03 12:26
värdelöst, öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva.. Om det ens hjälper?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-03 12:37
Neej? tycker inte detta är kefft? man kan inte precis komma och säga att detta är "dåligt" ni sitter o trycker ner denna snubben istället för att ge konstruktiv kritik på låten? Fy fan asså whoa.

Ger lite snabbt om vad jag själv tycker

Videon: 3/5
Rappen: 3,5/5
Lyric: 2,7/5

Texten kan jobbas lite mer på tycker jag, men shit the same, skön låt grabbar! (:
//Toolish

2010-04-03 12:58
word på gudde och konstigt

2010-04-03 13:01
Neej? tycker inte detta är kefft? man kan inte precis komma och säga att detta är "dåligt" ni sitter o trycker ner denna snubben istället för att ge konstruktiv kritik på låten? Fy fan asså whoa.

Ger lite snabbt om vad jag själv tycker

Videon: 3/5
Rappen: 3,5/5
Lyric: 2,7/5

Texten kan jobbas lite mer på tycker jag, men shit the same, skön låt grabbar! (:
//Toolish

och du är den att snacka? det du gav va väl förfan ingen konstruktiv kritik ?! du betygsatte lite saker, och sen sa du jobba på texten? vilket borde ligga under ordet "öva" som många redan sagt...

till låten/videon; på riktigt, det är ingen som hatar på er, vi säger sanningen, ni är inte bra, era lyrik är dålig, då ni har i princip bara dåliga simpla rim, och punches som redan blivit sagda av de flesta.
flowet funkar väl, om ni fixar er lyrik så kan det nog låta bra tillslut.
och sen erat delivery, det är helt för osäker,hackigt.
och det passar inte med kaxigheten som syns här:
haha du är rolig gudde

jag behöver fan inte öva
eller behöva lyssna på dig

så håll käften bara gudde
Jag är inte sur

till videon då, den e väl okej, ska inte klaga då min första video säkert inte kommer bli en höjdare, men iallafall så funkar den väl. lite skum dock.
och sen vet jag inte hur ni fått med Özz på denna låt, antingen är ni släkt eller så har ni betalat honom en fin summa för att hoppa runt.

och sist men inte minst, vad fan e det för engelska i slutet? inget sammanhang någonstans...

thats what I have to say. //Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-04-03 17:40
dany, ta bort filmen nu för i helvete, jag sa åt dig förrut, den e så jävla keff / doggsan!!!!
www.myspace.com/sansarecords

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.

2010-04-03 19:05
hahaha när jag hörde snubben prata i introt så visste jag att det skulle vara skit, lät som en riktig mogolid, trodde faktikst att det va Dizzy89. Ni lät som exakta kopier, men vem vet ni kanske är bröder`?

2010-04-03 20:12
ey lyssna oneunder, jag kommer knulla sönder dig, ingen kallar mig mongolid, jag svär på din mamma

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.

2010-04-03 20:13
bor du i chile eller i sthlm? jag svär jag möter dig nu, jag svär på din mamma

2010-04-03 20:22
hahaha vilken kille asså! Börjar faktiskt undra om du verkligen är en mongolid? Jag skrev att du lät som en? Men börja fan undra om du inte är en asså! Bor i Chile, hojta om du vill ha adress...
Battlerappare

2010-04-03 20:50
detta va inte bra nånstans
JoaquinRoyale

2010-04-03 23:02
hahaha när jag hörde snubben prata i introt så visste jag att det skulle vara skit, lät som en riktig mogolid, trodde faktikst att det va Dizzy89. Ni lät som exakta kopier, men vem vet ni kanske är bröder`?

och vad i helvete menar du med detta? ey, vänta är inte Du hatern från besim & pinters tråd? :)

är här någon annan som kan backa "oneunder" på att jag låter som dessa som gjort denna "låten"??? såfall lägger jag av..
Moderator

2010-04-03 23:12
Lystring!

Haha.. Nu får ni ge er lite. Ord som horungar osv hör absolut inte hemma här. Så nu lägger vi ner med allt skitsnack, fortsätt kommentera låten och skriv vad ni tycker är bra, alternativt dåligt i fortsättningen. På det sättet får vi en lite trevligare stämning här också! :)

(Inlägget ändrat av ramuz 2010-04-04 01:41:51)

Haha såg nyss att ingen skrivit horunge, men ni förstår vad jag menar.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-04-03 23:12
Vill inte lägga mig i egentligen tycker de här är så jävla onödigt, men oneunder kaxar så jävligt i varenda tråd och vafan, låter dizzy som dom? wtf?.. nää.. sluta håll på det är bara jobbigt..

2010-04-03 23:36
_Ayzo_ : tack mamma att du håller koll på mig:)
Producent

2010-04-03 23:40
sansarecords P19
lite mongolid låter det ju! charmigt, men mongoigt.

2010-04-04 00:43
enda som lät bra.. och det var ju utanför själva konceptet... det var killen på engelska : o
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-04-04 12:01
enda som lät bra.. och det var ju utanför själva konceptet... det var killen på engelska : o

tyckte du det lät bra? :s herregud....

2010-04-04 14:12
Jag tycker att en av er låter ganska lik stanislav.. Sen kan jag nog inte säga så mycket mer än, hahaha
Käft