[Audio] RazzleN - Försvinn Ur Min Värld
20 minuters låt..
http://www11.speedyshare.com/files/21704234/download/RazzleN%20-%20F%C3%B6rsvinn%20Ur%20Min%20V%C3%A4rld.mp3
Vers1
fattar ni ingenting, jag pallar inte mer// skiter i skolan, sen får vi se vad som sker// lägg er ner och be och hör vad jag säger// era jävla fitter, sluta köp mina grejer// om du har nå problem med det jag skriver// jag mår vara feg och dum och kanske efterbliven// ni är såna jävla töntar, försvinn ur mitt liv// annars så blir det ni som blir huggen med en kniv// ni tror att jag inte vågar men jag vågar mer än så// gör bara det rätta, för ni vet fan inte hur jag mår// ingen tror på mig, ingen kan höra// ni går till nån annan och säger att jag kan slicka era rövar// det jag försöker få ut det är att jag tror på mig själv// men ni trycker ner mig, medans jag skriker efter hjälp//
Ref2x
Kan ni sluta vara så jävla omogna// trycker ner folk, men ni är inte roliga// säg till om du hör på det här// lyssna då, försvinn ur min värld//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|