[Audio] IQfemtio2 - Schizo Mass-Session
JAPP!
JAG HAR TRÅKIGT!
http://www.speedyshare.com/files/21696208/IQfemtio2_-_Schizo_Mass-Session_GALET_UTTR_KAD_.mp3
Spillevinkskåningen- Försök att se dig själv i spegeln mannen, utan att ljuga sluta mytta, du bara leker, jag klarar mig utan en gangster som du, och du kanske ser ut som en riktig thug nu, men dina chanser är slut
Ken rings okände bror- välkommen in, in den största orten här är det 500 pers i den första porten har inte råd med snygg bil eller ett lyxigt hus men om jag fortsätter kämpa får jag ett lyckligt slut
Jedi Mindtricks 7 årige son- yo, you might be a gangstah, but you seem rapeable im not disturbed, (nope) but im capable to do some awfull and nasty shit with you this is the hood mayn, and thats just the shit we do
Dåliga verisionen av IQfemtio2- japp, precis som han sa, det här är så vi gör det vi står vid bankomaten och rånar gubbar på lönen mår inte dåligt nu, men jag vet att det kommer försök sova om natten men gråter av ångest
-ref- alltid samma visa, ingen här vill ge mig jobb this is my life, and i'm back at the start it ain't easy being gangster, my life is hard så du ska älska din familj det är det enda du har -ref-
P12 thugen- rappare eller inte, jag har varit alltid hatad har bott på 10 adresser på samma gata medans ni matas med silversked och behöver en haklapp och pratar om pengar som om det var något ni aldrig saknat
Svennen med äpplen i halsen- kämpar mig upp ur skiten men jag slungas ner försöker ta mig frammåt med tunga steg undrar varför ingen vill bryr sig om mitt liv idag självmordstankar är den enda sjukdom jag lider av
Minieminem- i was born as human, but noone cares people don't even got the guts to stop and stare what we're achieveing now is just the right to fear people sitting in corners like there is nothings there
Spanjoren som är fett deppad- detta är sanningen, migrerade från spanien 24 timmar på en båt, innan jag såg land igen försöker fixa jobben, men jag får bara nobben vill leva livet, hela tiden när min tid är kommen
-ref- alltid samma visa, ingen här vill ge mig jobb this is my life, and i'm back at the start it ain't easy being gangster, my life is hard så du ska älska din familj det är det enda du har -ref-
(Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. CAPS 2010-03-30 21:32:23)
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
|