I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Nixxy - Ginie Diss (Första gången någonsin)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-03-29 13:17

[Audio] Nixxy - Ginie Diss (Första gången någonsin)

Jag skäms när jag laddar upp den men men.
Här är den första låten jag någonsin gjort.
Jag skrev texten på bussen till skolan, och på bussen hem, sen stack jag direkt och spelade in. Kunde inte ens texten i huvudet och stod och kunde knappt läsa på lappen för att jag darrade så mycket.

Det är det första, och antagligen sista jag någonsin gör, så var liiite snälla nu ;p

Hur dålig jag är, vet jag redan. Vill dock gärna höra lite vad ni tycker jag ska göra för att kanske förbättra om jag vågar mig på att testa något igen.

http://www.speedyshare.com/files/21671312/Nixxy_-_Ginie_Diss.mp3

Snubben jag gjorde den till:

Han har hållt på i 3 år, och här är en av hans låtar:
Youtube (Ginie - Vänner)

2010-03-29 14:49
Tar för övrigt bort länken senare idag tror jag.
Gillar inte ens att folk kan höra den.
Det blir väl en upp detta.

Moderator

2010-03-29 21:21
Med en bättre mix skulle det nog kunnat bli bättre, känns som den distar lite nu dessutom. Sen ska du inte skämmas, varken över att du lägger ut den eller när du rappar. In med självförtroende när du rappar så kommer du höra på resultatet också. Det är väl det du ska tänka på mest.

Det är ett okej flow, en okej text. Men det är sånt som blir bättre med övning. Ha kul när du rappar, use the confidence så ska du se att du märker av det efter också.

(Inlägget ändrat av ramuz 2010-03-29 21:23:45)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-03-29 21:28
jag gillar verkligen inte ditt "artistnamn" iallafall, inte soft med baitare osv.. om du förstår... -.-
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck

2010-03-29 22:36
Ramuz: Tack! :) Snällt av dig att ta dig tiden för kritiken.
Nixy: Haha. Visste inte ens att någon hette det. Men sen kan jag också skylla på att jag inte ens vet om det kommer fler låtar. så det var bara något random namn vi tog för att jag blir kallad Nixxy för det mesta, alternativt Kanin ^^
Så jag snor inte ditt namn, och tänker inte försöka med det heller :)

2010-03-29 23:05
Varför skämmas man? Upp med självförtroendet & fortsätt bomba! Lätt helt OK för en första gången faktiskt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-29 23:50
Vet inte.. Tycker bara inte själv att det låter bra :) Men tack :)

2010-03-30 00:22
Säger som Nollettfemsju, fortsätt med rappen, som första låten låter det ju som en bra start, PEACE!
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2010-03-30 08:36
Bayfotter: Tack för att du tog dig tid att lyssna och kommentera :) Jag vet inte. Jag är sugen ibland faktiskt.