[Audio] JoshaN & Ponti - När du ler
Ny låt me mig & ponti!
Jag som står för mixningen! :)
Låten!
Text:
JoshaN: Reff:
Du e så vacker å fin, de finns ingen som du. Å när du ler mot mig så vill ja sjunga ut.
JoshaN: Vers 1
Hade gett dig hela världen om du bara ställer frågan. Dig hjärta mig, så länge brinner livs lågan. Du behöver inte tvivla baby, ja finns här. Så länge som du vill, så e du hela min värld. Ja lever för dig, dina andetag e guld värt. Om vi inte e tillsammans, vill ja inte finnas kvar här. När du håller om mig, när du kysser min hals. Så vet ja att ja inte borde va nån annanstans. Alltid vi två, detta känns så rätt. Vi två, bara vi, inget kan gå snett. Du e så vacker baby du e sötast på jorden. Å vill du inte ha mig så tror ja att ja går under.
Du e så vacker å fin, de finns ingen som du. Å när du ler mot mig så vill ja sjunga ut. 2ggr:
Ponti: Vers 2 Hade gett dig hela världen om du bara ställer frågan. Vi passar bra ihop och det vet vi nog båda. varje gång vi bråkar så känner jag mig svag. för det ända jag vill är att du ska må bra. det är du o jag, jag hoppas på föralltid kan inte tänka något annat än att ha dig i min framtid. du är min tjej, du är min skyddsängel. ligger vakna hela natten pratandes i sängen. älskling det är du och jag mot världen. du och jag föralltid,du och jag i alla lägen. jag minns vår första puss, vår första helg. jag sov över hos dig, jag ville inte hem igen. denna värld vi lever i är jag glad att ha dig jag ville hålla om dig, och aldirg släppa taget.
JoshaN: Du e så vacker baby du e sötast på jorden. Å vill du inte ha mig så tror ja att ja går under.
Du e så vacker å fin, de finns ingen som du. Å när du ler mot mig så vill ja sjunga ut. 2ggr:
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
|