Kan också höras på majspejsen
Inte riktigt min grej, men det låter i alla fall eget vilket är mer än man kan säga om... ja, det mesta.
diggade den! läste texten så jag fick en hum på den också, jävligt fyndig på sina ställen.
Hej
Promotor
2010-03-17 11:32
Vafan subban, jag är våldtäksman men efter denna post så blir jag inte det? Hur som helst, tungt som vanligt beatet var unikt och bra och texten är dope!
Fet skit älskar texten !
www.myspace.com/thesircuz
diggade den! läste texten så jag fick en hum på den också, jävligt fyndig på sina ställen. va? var läste du denna, vill jag oxå ju!
hur som helst, riiiktigt jävla fet låt. lyriken e riktigt jävla grym o soundet annorlunda men det gillar jag i denna :) keep it up
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Tycker att Sub har ett eget och väldigt bra flow. det gillar jag. Kaybeats kan sin grej as usual. fett!
Detta är min forumsignatur
hey! kul att du kör! fattades en trendig reff och ett beat som man kunde svänga lite mer till men ja antar att det lär ja aldrig få uppleva här så.. men nice text and you know it!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Moderator
2010-03-17 18:24
Beatet är överfett! Subban lägger det fett som vanligt, inte så mycket mer att säga. Bra jobbat!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Producent
2010-03-17 19:00
Jävlar vilken fet text du fick ihop till slut. Ditt flow är alltid så jävla ögonbrynshöjande! imponerande. Gött att man får lite props i låten samtidigt som ett överfett resultat :) tack ni som gillar beatet!!
Du är fet! Enough..
Coastin' Chucks!
ja jag vet inte va jag tycker faktiskt... de e nånting som inte känns hundra för mig, men de e bara en smaksak, för allt sitter som en smäck, text, flow, mix osv.. proffisgt men de e nåt som jag bara inte fastnar för... men keep up! tjo
Music makes me feel...
träna sub så blir det fett tillslut<3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyfan va fet när man fick läsa texten till, höjdes ännu mer fan! ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
GALET! Fyfan ja vrål diggar detta, enormt bra text !
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
du säger pennan är mäktigare än svärdet, du bara snackar skit- Jag har fan suttit och repat pennan mot en pappersbit- ur alla möjliga vinklar, från alla möjliga håll- men inte fått uppmärksamhet a´ la sabel eller pickadoll- dom snackar om äh, vad dom sa spelar ingen roll- det finns så mycket som är konstigt, men det pratar man inte om- faddergalan är till för sånt. du kan dra med ditt skrivarblock- dom vill ha det lättilgängligt som.. schlager och videovåld- kanaler med film och sport reklam och sen lite porr- skulle man tänka så kallas man manodeppresiv eller nått- o dom har medicin mot sånt så folket blir tysta- ändå sitter jag och suddar skriver, som om nån lyssna- flerstaviga rimserier, ståpäls på vissa- men många frågar mig efteråt om låten ens rimma- metaforer och punchlines jag offrar mig själv för min text- som hörs i bakgrunden när du hoppas på en trendig refräng- För inte alltid att jag tänker som ni- Men ändå måste jag få ner det på beat- Få mina tankar, bli intressanta- och sen berätta det för er- men ni vill bara dansa- Jag hade kunnat säga goddag yxskaft- mens resten av min text var ord på ryska- om beatet svänger och mina refränger- är nått som du kan tralla på- medan du dansar dansar- bara bara lyssna på mig för du fattar väl att när det handlar om- att så många som möjligt ska lyssna på samma gång är det popmusik- kolla nu vad hiphop har gått och blitt, vet vad dom vill ha men jag låter bli- kör för dom som vill. kopiera meckar softa beats- så upp med en hand för jens.. som faktiskt producerar hiphop- trots det faktumet att han är hiphopproducent- så det är inte lika många som lyssnar på mig som på, hehe- men inte lika många vill att jag ska hålla käften- jag kan känna mig stolt och vända mig till folk- som faktiskt har nått mer än sprit i hjärnan när dom vill lyssna på det- många säger skit i hjärnan och bara lyssna på det- för rap är hollywood, rap är specialeffekter- jag har galna grejjer men jag kanske borde spara på bläcket- Dom är stolta för att dom hörs och det spelar ingen roll vad dom säger- rap är explosioner, rap är autotuners- rapparen är han som kommer in i clownkostym- och pratar jävligt töntig svenska med ett beat som du kan dansa till- För inte alltid att jag tänker som ni- Men ändå måste jag få ner det på beat- Få mina tankar, bli intressanta- och sen berätta det för er- men ni vill bara dansa- Jag hade kunnat säga goddag yxskaft- mens resten av min text var ord på ryska- om beatet svänger och mina refränger- är nått som du kan tralla på- medan du dansar dansar- Dom vill inte höra när jag slösar bort mitt ordförråd- tränar varje dag på min paddling dom köper motorbåt- Jag vill inte vara den som är den- Men ursäkta, den här låten är nått jag känner igen- Kan det vara så att du lekt händige herrn- och byggt om en annan låt.. för att sen släppa den själv- inte särskilt orginellt kom igen, gör om gör rätt- rappare sämre versioner av sånt dom sett- så jag tänkte prova nått nytt som jag kom på själv- alla som inte vill analysera min text är våldtäktsmän- alla som inte vill analysera min text är våldtäktsmän- alla som inte vill analysera min text är våldtäktsmän- kanske om jag kör det om och om och om igen- konsekvent, varje timme gånger fem- tills det fortsätter eka i dina drömmar när du somnar sen- fortsätter eka i dina drömmar när du somnar sen-
Fan vad kul att det gillas såpass! Tackar alla! Stort upp till min hemmapojke David som har mixat också. Någon i tråden använde ordet "proffsigt" såg jag tillochmed. Det är fan inte vad jag brukar få höra när jag själv har "mixat"! Också sjukt kul att ni motbevisar låt-temat littegrann och uppskattar texten! Ni är bra människor!
aLx86 P23 Du får hålla utkik efter kommande släpp, så får vi se om jag kan vinna ditt hjärta!lifegoeson P15 Absolut. Förr eller senare måste det ju hamna i takt!
Måste med tårar i mitt vänstra ögonlock säga att det här var värdelöst, jämfört med vad du kan göra. Jag vet inte. Låten föll mig inte i smaken. Känns som du har skrivit slarvigt, och därmed får ett lite ostabilare flow. Nä, tyvärr. Även fast jag brukar rådigga dina texter och ditt flyt, måste jag hata lite!
Wurrup?
den va cool ^^
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams Drop-D Entertainment (musikförening)
texten är tung och verserna men diggade inte reffen överhuvudtaget. Tror om du hade valt ett annat beat också så hade det blivit ännu bättre. Det var min åsikt.
mhm
tunga verser man. hooken summerar nice, men låter riktigt corny och jag diggar inte den. tung prod också. bigup!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tunga verser man. hooken summerar nice, men låter riktigt corny och jag diggar inte den. tung prod också. bigup! -jag tror det är ditt sound du har sub, som folk inte är riktigt vana vid som gör att man inte riiktigt diggar det till 100%. jag tkr om denna, men jag kan absolut se vf andra inte gör det. men du får props på din lyrik iaf! :)
bra låt mackan! vissa rader är riktigt bra faktiskt. sen var ju inte reffen nått att dansa till kanske ;) aja. den sparas fan!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Word at
Antezz . Oss som bara har sprit i skallen och diggar då?
RASIST?
Hursomhelst, jag tyckte det här var asbra. Bättre mixat än normalt från ditt håll, och gillar känslan av text och budskapsöverflöd, tillsammans med en smal förlöjligande refräng. Så, bra jobbat och keep hustling.
...
och *pssssst* paradigma släpper också låtar
Omen har uppfattat hooken som jag hade planerat! En lite hånfull och simpel summering av verserna. Kan förstå att den inte sitter till 100% hos alla, det är Ok! Se till att hålla utkik om några månader efter mitt och Sircuz dynamitsläpp. Då kommer dessutom han, i egenskap av erkänd hookmaster, stå för det mesta av refrängbyggandet!
Producent
2010-03-19 15:06
riktigt fet, bra bra kaybeats e mad
:)
Producent
2010-03-20 21:28
Tack tack :) kul att den diggas.
grym!
Bättre kan ni allt
www.myspace.com/thesircuz
Du får hålla utkik efter kommande släpp, så får vi se om jag kan vinna ditt hjärta! va nog lite snabb på att lämna mitt omdömme... texten e RUSKIGT bra!! beatet är soft men inte riktigt min stil 100, men har lyssnat ett par gånger nu å den växer för varje gång! du skriver på ett väldigt elegant sätt, hårt å mjukt på samma gång, humor och allvar... du är en av dom få som verkligen skriver texter med hjärtat, och sånt gillar jag... försöker mitt bästa själv på den fronten att skriva om saker som betyder för mig och inte bara "göra det snyggt"
så jag tar tillbaka de jag skrev och ändra mitt utlåtande till att deta va FETT!!! hiphop va ordet
peace och UPP
Music makes me feel...
Åh, kul! Tack! Mycket våldtäktsmän nu dock
Lyssnat på låten ett tag nu, den är riktigt bra faktiskt. Beatet är bra, texten och rappen likaså. Jag gillar refrängen med, dels för att den var charmig och dels för att förlöjligandet av dagens "hiphop" var lustigt.Rapp : Du har skön röst och känsla när du rappar. Flowet är bra, känns dessutom som att det är ditt egna och inte bara standard. Du är grym på att speeda också. Snabb rapp är trevligt att lyssna på om artisten klarar av det snyggt, vilket du gör (i den lilla delen).Text : Tror att det är för dina texter du är mest känd, man förstår varför dessutom. Du är bra på att formulera dina meningar, rimmen är snygga och du tappar inte tråden vad jag märker. Det finns få duktiga svenska rappare som skriver lika snyggt som dig enligt mig.Beat : Visste inte att Konstigt var så duktig på att producera beats. Beatet är sjukt skönt. Trummorna sitter bra och den lilla melodin (slingan eller vad man nu kallar det) låter bra. För övrigt hoppas jag att ditt kommande släpp tillsammans med Sircuz är bättre än det förra ni gjorde, gillade bara "Finns" och "En Liten Bit I Taget" på det. Irrelevant för låten, men Konstigt är nog den ärligaste "kritikern" på Whoa. Props för det!
Wazaaaa
soft shit!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Åh, tack för långt och saftigt inlägg chub! Släpper ska inte ens påminna om vårt förra. Nu blir det på riktigt!
Riktigt riktigt fett asså.
-RuD-