[audio] Daniiboy - Tänker på.mp3
låten!: Daniiboy_-_T_nker_p_.mp3
TExt!: reff//x2 sitter och skriver å tänker mig bort tänker på livet varför de e kort tänker på sommaren tänker på solen tänker på dagen i varma poolen tänker på allt, som vi har gjort tänker på allt, som var stort för oss, som fick oss gå loss till 100% å de fanns inge stop
vers1: på allt gott, som fick oss på topp för goda råd som gav oss nya hopp i vårat liv så vi tog oss fram och chans att visa vad vi kan mitt hjärta brann, när du kom fram pussa mig och höll i min hand över 2 år de e beviset att vi kan bara vi kämpar å håller om varann för kärleken är det starkaste som finns första kärleken är nåt man alltid minns o ja finns, nu och föralltid för dig min kära, för du är min framtid så lova mig, att aldrig ge upp saknar dig, tappar min luft kommer inte upp, du fick mig att falla för dagar utan dig e dagar som e kalla
Reff//x2 sitter och skriver å tänker mig bort tänker på livet varför de e kort tänker på sommaren tänker på solen tänker på dagen i varma poolen tänker på allt, som vi har gjort tänker på allt, som var stort för oss, som fick oss gå loss till 100% å de fanns inge stop
vers2: De här är till er, som har det svårt hamnat fel och fått det så hårt och blivit nertrycka hela tiden bara för att ni är beroende av skiten som får er lugn huvet blir tungt så ni lutar tillbaka en stund och försvinner från alla problem blir bara fler så ni tar bara mer och hamnar fel p.g.a lagen ni blir tagen, fängslad och slagen utpekad av denna staten för att ni ha brytit mot lagen ge igen, samla en trupp krossa regeringen, ge aldrig upp för tsm klarar ni det här för det dom gör är fel jag svär
Reff//x2 sitter och skriver å tänker mig bort tänker på livet varför de e kort tänker på sommaren tänker på solen tänker på dagen i varma poolen tänker på allt, som vi har gjort tänker på allt, som var stort för oss, som fick oss gå loss till 100% å de fanns inge stop
vers3: lyssna grabbar den här är till er som har det svårt å inte kan le inte kan se tänker på er hoppas att det blir bättre för en del så ni kan leva, som alla andra samhället är dom vi ska klandra inte varandra, sluta att hata gå frammåt och inte tillbaka lyssna grabbar vi ger aldrig upp håll ihop, dax att vara tuff dax att göra upp för det du tror ta fram batong och sedan pistol hur vi än gör vi bara kör och vi kommer kämpa tills vi dör för vi kommer aldrig att ge upp för vi är starkare än en hel jävla trupp
reff//x2 sitter och skriver å tänker mig bort tänker på livet varför de e kort tänker på sommaren tänker på solen tänker på dagen i varma poolen tänker på allt, som vi har gjort tänker på allt, som var stort för oss, som fick oss gå loss till 100% å de fanns inge stop
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
|