[Audio] Aco ft. Dope - Marcel Kriminell ( Diss masse )
Yuh, ny diss ute! Denna gången är det Masse som har oturen att bli dissad. Dissen är bara en snabb flipp så kritisera inte allt för hårt.Aco ft. Dope - Marcel Kriminell ( Diss masse ).mp3 Lyssna, njut & Kritisera /Aco
BalkanisH Nenado & Altiino, Aco
Moooooooord!! :D
www.youtube.com/ajdiin91
Haha håller med, mord somfasen detta! :D
Word på Ajdiin. Fast jag aldrig hört snubben, så tror jag ni dödar honom med denna. Inget att klaga på eftersom det var en snabbgrej.Shu /F
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
första delan du gjorde skulle du höja acapellan mycket andra delen när du byter beat e de slak med atytiden du äter han som kupus , han andra snubben e wäck men nice för de va snabbis , aiit bror upp på denna whoa !!!
tack för kommentarerna allihopa! kommigen whoa
Zup' is ya Bwoi Aco. www.myspace.com/acohbg
soft boys
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Enligt mig, så fanns det inte speciellt mkt att hämta här! Får hoppas att snubben ni dissar är förståndshandikappad, annars tar han nog er!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej:D respekterar din åsikt...
Några till kommentarer förtjänar vi Whoa!
uppp
ey beatet på vers 2? jag hadde det förut måste få tag på de, ber dig att linka de till mig! please.
JMH-sound.se check it out!
Jag kan linka min kuk i din mun ! vänd om skaffa egna beats ! peace
hörru din fucking fjanta, jag frågar snällt om ett fucking freebeat och du börjar käfta? sug min kuk horunge. Btw du krossa inte masse för ett öre!
JMH-sound.se check it out!
Det här knäckte stenhårt!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
ja okej horunge inte bett om din åsikt , först kommer du slickar röv för beat sen du leker du knäckte inte , maa okej :D
masse som i masse från tsb?
Yours truly, Slobe
nej de e inte Masse från Salazar... utan en Nybörjar rappare från Helsingborg.. vi ville sänka han direkt:P de va bara en skoj diss
WHOAAA!!!????
den var riktigt fet. Men masse har producerat beats åt stora artister grabbar så tror ni kommer få ett grovt svar bois =)
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
Trigo P13: Det är inte Masse från The Salazar Brothers, utan en annan snubbe.
som jag också sa i förra inlägget är det inte Masse från Salazar B. som vi dissar utan en nybörjar rappare i HBG!
men tack för att du digga BTW!
Moooooooord!! :D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Tyckte att du har för lite punches brush, men du har fet flow och dina rim är samma som beefen mot kiian :P, nej men den va bra och antagligen tillräcklig för att spräcka hans anal :D
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
hehehe tack bror.. som sagt va detta bara en flipp diss som vi inte la så mkt tid på.. behövdes inga punches eller likande för att ta honom:d men tack för att du tittade in
aha oj förlåt =). Men den va ändå grym (Y)
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
de e lugnt mannen :D FLER!?