AjdiiN - Låt Mig Andas EP 2010
Shuu! Äntligen är min EP klar som jag har hållt på med sen i höstas som projektarbete i skolan. Vill tacka dom som medverkat och hjälpt mig att få den här klar så se till att sprida den nu!!. Några av låtarna är inspelade för ett bra tag sen så kan vara lite sämre kvalité.Medverkande: Magna Derkid Aco Maria Rapparna i introt som ni får höra! Länken:http://www.speedyshare.com/files/21430764/AjdiiN_-_L_t_Mig_Andas_EP_2010.zip SPRID DEN NU!! Två Fingrar / A* (rubriken ändrad av Mabande p.g.a. CAPS 2010-03-15 09:31:18)
www.youtube.com/ajdiin91
MISSA INTE!! kärlek till ajdiin å alla andra på EP'n
Ha det fett
Sjukt fet ep alla låtar är bra fast favoriten är låt mig andas ! sjukt tung är du ajdiin :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tungt mannen! :) Gillade mest "den dagen" dock var reffen för hög! fortsätt spotta /Robinholta
Robinholta af Pankbanken!!
ute! Låt mig andas: Här lägger du lätt bäst, bra känsla och lyrik! bästa låten på tapet enligt mig och bäst verser av dig:) Fast i ett liv: Beatet e skönt asså, ajdin du flyter på bra här! Aco aldrig hört innan men blev positivt överraskad, tycker ni låter nästan likadant fast med olika röster! enda jag kan klaga på här är att refrängen inte skiljer sig så mycket, den delas inte av så mycket från själva versen, lite mer ads och liknande då så! men bra gjort! Ensam: Bra du provar lite snabbare rap, man utvecklas mer när man provar nytt hela tiden! känns osäkert men de kommer man! Ge mig en chans: Beatet va nice, du lägger bra här ajdin, bra flow! :) Varför: brabra grabbar:) Minns den dagen: mixen på refrängen va inte alls bra, och tycker alltid det låter konstigt när refrängen e på engelska och verserna på engelska! ajdin du lägger det bra, samma känns lite osäkert men känslan kommer ju mer du lägger:) Ett sista andetag: njae dettava inget att hurra för män :/ bra jobb, blir chockad om du inte får mvg på detta arbetet;) peace!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Tycker skivan håller en röd tråd på något sätt. Allt höll samma klass enligt mig. Inget märkvärdigt dock. Tror du kunde bättre. Magna's vers var där emot nice.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ska tanka och lyssna igenom, kommer med kritk sen.. btw, fattar inte hur du kan ha magna med, aja smak sak.
endast love! riktgit nice.. diggar alla tracks.. och Magnaa : tack för din positiva åsikt om mig.! Peace / Aco
Zup' is ya Bwoi Aco. www.myspace.com/acohbg
Tack som fan boys! Fler?!?
www.youtube.com/ajdiin91
Haha whaaaaa, du kör ju samma intro som söder kör i "Söder - Varje Sekund Är Ett Minne"!
nej vadå samma? :S vi säger helt olika saker ju
www.youtube.com/ajdiin91
Battlerappare
2010-03-14 23:35
tyckte faktiskt inte ett enda spår på denna ep var bra överhuvudtaget , simpel rap känns som du stakar dig lite på flowet , no hate mer av en smaksak pz
JoaquinRoyale
I like it a lot. Låten med Magna var helt klart bäst enligt mig =) Häääärligt raring :D
music is my passion & my only desire
JXE Aiijt respekterar! Gött att du kikade in iaf.Angelicah Tack!!! Ja den låten är fetast faktiskt! ;) <3 Fleeeer?!?! kom igen nu whoa!!
www.youtube.com/ajdiin91
riktigt bra! gillar allt jag hör här (: särskillt låt mig andas. 9.3/10 fett
Toolish Tackar!! Kom igen nu whoa!! fler ?
www.youtube.com/ajdiin91
Det här ska dunkas stenhårt! Fan va kul att du äntligen släppt denna. Har hört en del snippets och tycker helt klart du har talang som jag sagt många gånger på MSN mannen. Så vad ni än gör whoa medlemmar, tanka denna och lyssna för det här äger!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
riktigt bra man, fortsätt så ! PEACE
Det blir vad du gör det till.
bästa bästa ajdin,, fett skön reff av maria
www.myspace.com/mcrish
Dags för en recension låt för låt.Intro 7/10 Rätt ballt att du fått med så många som påar din EP. Även det att Adam Tensta är med var ju en smärre överraskning.Låt mig andas 8/10 Ruggigt flow, mäktigt beat.Jag hade skippat autotunern dock. Tycker det här är ett av de bättre låtarna, tänkvärd text.Fast i ett liv 9/10 Jag hörde en snippet i julas av denna när jag var tjockt jävla sjuk. Jag lyssnade mycket, och på nåt sätt så fick refrängen mig att fokusera framåt. Den här låten är den som jag tycker du gör allra bäst. Aco håller måttet helt klart, och var en smärre överraskning för mig med.Ensam 6/10 Ett ord: Ruggigt. Det här är riktigt fett. Gillar inte riktigt beatet dock. Annars jävligt najs låt.Ge mig en chans 8/10 Otroligt bra låt. Fett beat, najs flow. Denna låten delar andra platsen med Låt mig andas.Varför 7/10 Fett bra låt denna. Tycker det här är en bra text. Beatet är riktigt najs med.Minns den dagen 6/10 Tycker den här låten inte håller måttet. Orsak: För mycket som händer i beatet. Jag hade hållit det mycket mer minimalistiskt, mycket mer sparsmakat. Exempelvis så skulle jag bytt ut trumljuden så de är mycket mildare i klangen. Texten är så pass finkänslig, och det här beatet gör inte det rättvisa helt enkelt.Ett sista andetag 5/10 Denna funkar tyvärr inte heller. Samma orsak som i förra låten. Mixningen måste bli mycket bättre för att den skulle kunna funka bättre. Det här är säkert en av dina tidigare låtar, så jag har överseende med detta. :DÖverlag: 7/10 En välproducerad EP med bra låtar, feta beats, bra texter och skön rapp. Vissa små skönhetsskavanker gör att det här inte håller 100% måttet, men det är ändå ett jävla bra projekt, och jag skulle bli minst sagt förvånad om du inte skulle få mvg på det här projektet, så fortsätt kämpa, och håll oss uppdaterade med hur det går.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Tack som fan för komentarerna! Jag vet själv att några låtar inte höll måttet direkt men det får går va fan! :) Fler?!?
www.youtube.com/ajdiin91
brush är i skolan nu men lovar att jag ska lyssna sen låter säkert bra :D peacE!
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
Producent
2010-03-16 11:16
läste kommentarerna och hade höga förhoppningar .. Men .. det här var inget jag gillade fan, men kriga och kör ditt !
:)
Antääh Aiijt hoppas du diggar!VictorLöfstrand Okej mayn! Tack för att du kikade in ändå! Fler komentarer?! Detta är mer av ett skolprojekt också och första gången jag gör något större men kommer fetare grejer sen!
www.youtube.com/ajdiin91
UPP!
www.youtube.com/ajdiin91
Keep up the good work ajdiinee :D / Sadiiq (How Much)
Tack Sadiiq! :) Fleeer??
www.youtube.com/ajdiin91
Keep it up AjdiiN! Låter fett detta! Favoriten är Låt mig andas! :) Peace!
tycker också detta inte var så särskilt bra, och nej det är inte dåligt men jag stör mig på din brytning, no doubt men gillar inte rösten, flowet knasar lite då och då men bra texter och bra delivery så fortsätt spotta, inget hat bara tyck! pz
Elias Tack mayn! Yeeh många som gillar den!Empa Aiijt respekterar! Tack för att du kikade in iaf! Fler?!
www.youtube.com/ajdiin91
Uppppppp!!!!
www.youtube.com/ajdiin91
Upp en gång till! Kom igen nu whoa!
www.youtube.com/ajdiin91
bra jobbat helt klart ett godkänt arbete iaf... men jag ska va ärlig det va inte mycket som föll mig i smaken... men det är väl en smaksak antar jag:)
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Tack Pinter! Respekterar! Fler?
www.youtube.com/ajdiin91