Välkommen till mitt hood mannen// S s santiago Chile, La victoria// San jaquin, ja ni hörde// Big up till fonseca, mirko, mario och mina andra bröder// Ser min penna blöda, så jag känner för att döda// Ångesten är stor som fan vad ska jag göra// Ladda ninan springa ner på staden och skjuta vilt?// Fucka upp varenda jävla snubbe som vill spela någoting// På min gata, fuck it, här gör jag som jag vill// Har hela klicken, 100 katter bakom Von Simon// Och om nån, öppnar käften tar vi dom// Ett magasin i pannan liksom, bye bye hoe// Och dom som inte fattar att jag menar allvar// Får smaka på allting jag har, få ett saltkar// 20 centimeter i diameter genom ögat// Ut genom örat, signerat Von Simon// Välkommen till mitt hood mannen// S s santiago Chile, La victoria// San jaquin, ja ni hörde// Big up till fonseca, mirko, mario och mina andra bröder// Vet att många känner skiten som jag spottar// Andra snackar skit som dom snart får ångra// För så fort jag plockar, fram min tolva// Kommer snubbarna att plockas// En efter en och det spelar ingen roll vem som känner dig// För vi hänger dig, springer till ditt place och bränner din upp tjej/ Så det ända som du känner nu är kul hålet// Som går igenom skallen på dig, begraver dig på gården// Aint no love here, som rövknullarna på kåken// hahaha Står för beatet, leverar tungt som ingen annan// För bröderna på gatan som ständigt har problem med aina// Love till bröderna i norr, förtsätt kämpa, låt det aldig ta stop// Välkommen till mitt hood mannen// S s santiago Chile, La victoria// San jaquin, ja ni hörde// Big up till fonseca, mirko, mario och mina andra bröder//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.