Dra åt helvete Vilken underbar låt. =D Kan inte sluta Lyssna på den fast vattnet kokar i köket xD Riktigt bra låt. :)
Hur tungt som helst! bästa jag hört med dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grym låt man, props till känslan och inlevelsen altså. Du fick till en nice delivery. Texten och rappen i övrigt är bra, det sitter tight etc. Det märks att det är något som betyder för dig, bra jobbat. Peace
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna
helt okey låt men tycker att du inte borde köra på ett beat som en av sveriges tyngsta underground rappare har kört på, då din låt kommer sjunka en bit. ett annat beat hade gjort låten bättre
Aska på
sov inte på denna fö tusan!
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
bra låt grabben. gillade refrängen. beatet var så där, känns lite typiskt. men bra låt, grabben. lycka till i framtiden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nis;D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Tack för alla kommentarer. Jag är grymt imponerad på hur många nerladdningar jag har fått. Askfat P28: Och hur tror du att jag ska veta att han kört på beatet redan? Aldrig ens hört killen. Så bara för att du anser honom som sveriges kändaste/bästa rappare, så betyder inte det att jag tycker det? Aldrig ens sett hans namn. Och hur gammal hans "låt" är vet jag heller inte. Allt jag vet är att jag skrev den här texten för ungefär 11 månader sen, på samma beat. Då beatet nyss hade släppts ifrån Shadowville.com. Aja, ha det. Upp. :)
Wurrup?
fet skit det här, texten var riktigt nice! UPP NU!
baby, minns du då du nästan vart våldtagen? då jag sprang allt jag kunde, mötte dig på bollplanen Jag höll om dig tills du kunde sansa dig men inte ens då hade du hjärta till att tacka mig Diggar dom raderna som satans jävlar!! :O Sån jävla känsla och ett sånt jävla tryck i dom! Låten i helhet var riktigt bra! Oerhört mycket känsla i texten, dock så tyckte jag inte reffen var särskilt bra, känns som du hade kunnat göra den bättre.. Men i helhet får den 8/10, reffen sänkte låten lite, annars riktigt dunderfett!! 2 Fingrar! / W
Fet text o flowet e riktigt naiz, men beatvalet (SLUTA SNO SHADOWBEATSEN :( ) tyckte ja inte va passande!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Riktigt schysst låt! Allting satt perfekt keep it up man!
http://www.youtube.com/user/Nicholasmaekinen http://www.myspace.com/NickoN92 http://www.facebook.com/home.php?sk=lf#!/pages/NICKON-/119697598068105
:P om du är 17 år o Underground så vet du. Sluta ljuga för dig själv. eller okey då, om du nu bor i kiruna så kan jag förstå dig. tyvär så måste jag faktsikt erkänna o göra dig kanske lide ledsen. Din låt fångade inte alls, man måste anstränga sig för att orka hänga me hela vägen o det gjorde jag inte, därför vet jag nu inte om din tjej har lämnat dig o du vill ha henne tillbaks eller om det bara var en låt för att göra din tjej glad, har hon lämnat dig så förstår jag, har hon inte gjort det så kommer hon göra det jävligt snart efter denna låten
Aska på
Okej? Nej, jag har ärligt inte hört honom. Och det var ju tråkigt att inte låten talade till dig. Och det var som så att jag och min flickvän var tillsammans i 22 månader. Efter 11 månader gjorde vi slut i en månad, och då skrev jag den här låten. Sen blev vi tillsammans igen. Och allt funkade finemang tills nyligen, då det tog slut igen. Så då tänkte jag att jag lika gärna kan spela in den här texten för att ha det gjort, och släppa på alla tankar. Och jag gjorde den inte för att få henne tillbaka, hon hatar den. Enbart för att den är sann. Så jag vet inte. Jag bryr mig inte direkt av vad hon personligen tycker om låten, då jag skrev den för att sammanfatta mina känslor, mina upplevelser och vad som hänt. Men som sagt, tråkigt att du inte gillar den. Jag kanske bara inte är din typ av artist, helt enkelt. Ha det.
Wurrup?
"helt okey låt men tycker att du inte borde köra på ett beat som en av sveriges tyngsta underground rappare " Det är ganska så jävla subjektivt du. "ett annat beat hade gjort låten bättre " Näpp Jag undrar varför så många gnäller om playade beats, nog för att det blir tråkigt i längden att höra samma beat om och om igen- men inte fan blir låten i sig sämre för att den körs på ett playat beat. ":P om du är 17 år o Underground så vet du. Sluta ljuga för dig själv. eller okey då, om du nu bor i kiruna så kan jag förstå dig. " Du är ju helt dum i huvudet du, "klart du vet :P.P:P jag vet att du vet :P:P jag vet bättre än dig, jag har hört han, så då har du också gjort det :P:P", idiot. Sorry för att jag dundrade in i tråden för att bråka, men det står 1000-0 till idioterna och jag tänkte jämna ut poängen lite (y)
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Nej, nu drar jag mig en sista upp innan jag låter den här tråden dö. :) Släng en kommentar åt mig!
Wurrup?
tycker fortfarande denhär förtjänar mer än såhär. fast den redan har fått sjukt många nedladdningar! så kom igen whoa, ge han lite kärlek vafaen!
N_jack Grattis, 1001-0 till idioterna nu efter det där uttalandet om att låten i sig inte kan bli sämre om det är på ett playat beat.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
jävlar vad bra, asså denna sparars utan tvekan !
Du ställde upp för mig, men jag "sket i dig" allt jag gjorde enligt dig var att förnedra dig.. baby, minns du då du nästan vart våldtagen? då jag sprang allt jag kunde, mötte dig på bollplanen Jag höll om dig tills du kunde sansa dig men inte ens då hade du hjärta till att tacka mig Abow!! riktigt tung låt enter, nog det bästa jag hört med dig!
Käft
mycket bra:)
Haha, tack för uppen. :) Uppe i 356 nerladdningar nu, vilket jag tror är ett nytt rekord. Sjukt nice.
Wurrup?