Piggalo - Jag är vacker.
Ny track uppe. Hoppas det kan underhålla. Text: Piggalo Rap: Piggalo Mix: Piggalo Beat Hala-X for shadowville.com Vill gärna ha lite kritik vad jag ska jobba på osv.. Ni får kalla mig fitta om ni vill.
Vers 1. Ställer mig vid spegeln och kammar allt hår tar en lång ärmad skjorta för att dölja alla sår tar fram nya kammeran och trycker på on plutar med läpparna för det tycker dom om när bilden är tagen kommer jag ihåg har ju en ny tröja som polarna inte såg drar på den lite snabbt och fixar lite smink mixar och trixar innan kammeran blixtrar till tvättar snabbt av sminket, farsan skulle bli lack han fick en son som gillar butplugs och hög klack en sån som vill ha sin bästa vän i rumpan låta honom pumpahan, dumpa i han och lämna han sätter mig vid datorn och pluggar in usbn in på bdben ladda up och visa er upp på fokus så folk kan kommentera har kombinerat mitt smink med photoshoppad modellera ref. Jag är vacker(ett par ggr) Är jag vacker? Vers 2. lägger upp en enskild bild till en svår text skriver om gaysex ja det jag tänker på mest dags att komma ut jag tar en klunk av min läsk farsan tar det nog värst, han tror han vet bäst samma dag efter att ha sänkt tretton bärs är han värst kommer in på mitt rum och börjar snacka incest lägger sig i min säng och ber mig hålla käft trycker in sin feta manslem i min trånga stjärt min själ lämnade min kropp när den blev avklädd längtar efter skolan så jag slipper denna best dagen efter vänder alla vänner man trodde man känner ryggen till vad ska jag ta mig till ingen vill känna mig tror dom kommer bränna sig inärheten av mig vår värld är fylld av ytlighet och sjukt hat det är knappt hanterbart avslutar det snart knyter en snara och förbereder min cam vill du se mitt avslut chatroulette.com