slappy kom ska jag slappa dig! haha tråkigt att du inte gillade det maaayn! smaken är som baken! shulululu
Robinholta af Pankbanken!!
ne fy bubblan, Robin suger verkligen asså, hemsk att höra honom, jag menar det suger o höra han, lr vad säger du Holtomannen ;)
MVH SlappyThaDude
holtomannen ja bortkastad tid ?
Vice Versa!
Han syftar nog på att det är bortkastad tid att slösa tid på någon som Nikki johansson, tanke på att han är mytoman & bajtar alla!
ja men om dom hade lite mer hjärna skulle man nog inte ens ha svarat på nikki... tkr dom gjorde bort sig .. allt för mig
Vice Versa!
Ricktigt nice! Filosf la det as skönt! :)
JMH-sound.se check it out!
Filosof's röst gillade jag inte. Lät så jävla.. Jag vet inte, tråkig bara. Men flowet och vissa rader satt jävligt nice. När Holta kommer in blev jag lite chockerad. Grymt flow och en jävligt skön röst. Soft! Men sen när Radikal blev jag ännu mer chockerad. Attityden var fet! Låter dock som du får lite överslag på micken? Inte nice! :( Sköna rhymez. Att ni ens dissar lilla nikki, ni slösar ju bara schyssta flerstavsrim på honom? xD
Wurrup?
varför lägga ner tid.. den där seth dee e sjukt kass Låten va tung!
Underhållning P17 tack så hemskt mycket, nja kvaliten suger det är jag medveten om. Vart bara så pepp på att dissa snubben så att han sitter ner :) Tack som fan iaf
Coastin' Chucks!
min hund heter alfons :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lucifer... tkr du en kille ska sitta ner som redan ligger ner ?
Vice Versa!
Alexander-Zone Va lite mer specifik? Det jag menar med att han ska sitta ner att hans mun ska stängas. Vad syftar du på? Jag är trött på det, jag är själv medveten om att jag är mycket bättre än den snubben? Dum är jag inte. Tycker du att de är pinsamt gjort av mig? Do it..men har du inte alla chipsen i påsen så ät inte..förståru vaja menar?
Coastin' Chucks!
Alexander-zone helt ärligt sluta smutskasta tråden du är äcklig! "hjulet snurrar men hamstern är död" bollibompa slutade för flera timmar sen gå och lägg dig!
Alexander.. du är en cp skadad gräsklippare som inte klipper gräset, utan hackar fel och gör bearnaise av dina spagge ben, orkar inte höra dig kommentera i den här tråden din jävla uteliggare, satsa på jobb som typ bananodlare i afrika eller nåt.. eller gitta fort som fan innan jag tar yxan i försvar och gör min grej!
Allt du babblar ut ut, det är ju bara snicksnack / Du är en misslyckad abort, men ett lyckat missfall/
Producent
2010-03-14 08:53
shiit graabbar enna diss var fet! ingen ide killen svarar han är redan knockad av raderna ;) men den var bra! peace bigk
|New Beats| http://soundcloud.com/jesperkrassman
ojj här vare många saker som kom ifrån era munnar... ni verkar dock inte förstå , haha .. riktigt pinsamma killar med överseende på sig själva :) och nu kommer ni skriva vaddå överssende vad menar du ? förklara dig , det enda jag kan säga att ni är en ballong med lite för mycket luft!:)
Vice Versa!
tung du e emad :)
ELIAH !
Alexander-Zone hahahah asså allt ditt snack tyder bara på att du vill att vi ska knäböjja för dig och säga " förlåt mig herre". Vemfan är du? Gubben, luften i dendär ballongen är bara förtjänad, vill du försöka spräcka ballongen? Come on, öppna som sagt inte käften om du inte vet vad som kommer ur den :) puss
Coastin' Chucks!
hahah.. det mest pinsamaste ja har hört i hela mitt liv.. om dina ord som kommer ur munnen e så tunga som du tror så bevisa det isf! förtjänad för vad? dissa en snubbe som e way under?
Vice Versa!
Alexander-Zone Skriv i gb istället, smutsa inte ner tråden
Coastin' Chucks!
om dina ord som kommer ur munnen e så tunga som du tror så bevisa det isf! Sry men jag läste lite snabbt och missa det.
Hahah vad är du ute efter tuffing?
Coastin' Chucks!
haha tänk att i varje jävla "diss tråd" som kommer upp på whoa , äre alltid nån som börjar tjaffsa :P helt otroligt!
@ Defunctus bitches
storhetsvansinnet bara växer .... och växer, sveriges skämt inom hiphop r-neutral
Vice Versa!
Kul att du tycker så gubben :)
Coastin' Chucks!
fucking dagisbarn, inte ens min 5åriga brorsdotter håller på såhär! hahah, pinsamt.
Filosof håller det helt okej, ni andra om jag ska vara ärlig håller ungefär samma ribba som seth de.. Är ingen hater grabbar men..detta var under all kritik. Fortsätt spotta så kommer det med tiden. Och det är även härligt att se att ni ger er på värdiga motståndare någon som ni värkar känna er hotad av! grattis ni tog denna 1-0 första Big up'hm
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
tyckte den här var riktigt tung, alla tre la det riktigt bra, tyckte sista snubben hade feeet lyrik! detta va mooord på hög nivå, pz
fett nice här ni vet ju redan att ni tar honom men alla lägger det söft bra gjort! peace
www.myspace.com/friphmusic
M.O.R.D, SHIIIIIT! Ring snuten, snubben tar självmord efter denna är möjljigt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack till er som gillar :) haha tack broshan kul att du gillart! en gång dp alltid dp!shululululu /R
jag smiskar er alla, spec dej Holta, kommer ner o våldgästar dej snart, då ska du få känna THE POWER OF THE SLAPPY MEAL!! ;) hehe
MVH SlappyThaDude
Robin gör det så fett !
skönaste dissen någonsin har börja tröttna på honom med han borde luktar skit och snackar skit !
Haha men det var ett jävla tjat. låt tråden dö?
tänkte nedladdings länk :)
haha kul att denna gamla jäveln lever igen!