JoshaN - Keepsar de real ( Diss )
Ja fattar att ingen på hela whoa vet vem varken Joakim elr David e. Men de e två snubbar som ja har beef me här på gotland helt enkelt.
Länk till http://www.speedyshare.com/files/21347038/JoshaN_-_Keepsar_de_real_Diss_.mp3
Text:
Reff:
Börjar bli trött på små töntar som tjafsar. Leker gangsta via internet sen ropar efter mamma. Direkt ifrån skåne, där vi keepsar de real. Öppnar ni käften idioter e de klart att ja kör in min. 2ggr:
Vers
Jee, ni ville bråka me mig. För ja kom till era trakter å ja skaffa en tjej. Som ni alla vill ha, men ni pojkar ja e man. Skulle katten jaga musen, när laxen plockas fram. Ni e bönder hela högen, eran hobby e att dricka. Konstigt att en snubbe me ett liv tog hem flickan. David en snubbe som e gangsta på nätet. (Kan inte dabba snubben, fan han fruktar ju min närhet.) Joakim e bossen, men bossen över vad. Du borde tänka lite grabben, du e ingenting som ja. Inte skulle klarar av, ja har sett dig på stan. Du e så fucking jävla ful, att om ja slår dig smittas ja. Å vem fan vill se ut som du, ett test försök på djur. Ni borde fucking bilda klubb, ta hand i hand å gå till bup. Så bäst att hålla käften, fucking fjortis klubb. Ja pissar snett på alla er, men de ni gjort va rätt dumt.
Reff:
Börjar bli trött på små töntar som tjafsar. Leker gangsta via internet sen ropar efter mamma. Direkt ifrån skåne, där vi keepsar de real. Öppnar ni käften idioter e de klart att ja kör in min. 2ggr:
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
|