Rabbiz - Förändrar dig
Skapades igår, Andis skulle lägga en vers men han var ej i studion. Beatet heter City afEELING Free Beat - Big Hand prod.
Förändrar dig, akta dig Tjejer vill alltid förvandla dig Till en handdocka, uppmärksamma Detaljerna annars blir du någon annan
Varför ville du förändra mig När du älskade människan du först träffade Jag ser inte hur du kom fram till slutsatsen Hur tanken dök upp i din söta skalle Att förhållandet skulle må mycket bättre av Om du formade mig till nytt enklare jag Som inte står upp och säger vad han tänker Utan går upp och tänker som du tänker Äter vad du äter, äter inte vad du inte äter Och klär sig i kläder som du säger klär mig Du ville göra mig till ett litet projekt Ändrade på allt förutom sättet jag har sex Drejlera är vad ni kan kalla mig Och alla andra män som är ett experiment Ett helvete var det att gå igenom När älsklingen ville bygga mig som Lego
Det här är några av grejerna du ville av mig Små grejs men som är hur stora som helst Du ville att jag ska sluta prata i dialekter När de får mig att må bättre, dra åt helvete Du ville att jag skulle släppa en tår för MJ Den pedofilen? Men håll käften är du snäll Ok om det var Richard Dawkins som dog ”Vem?” Religion var ett problem som var stort Du sa ofta att jag var för lugn och tystlåten Men du gillade ju inte mina uttryck och hur jag låter Du sa att vi skulle hålla din hand när vi gick på stan Sa att jag var barnslig och du fick inget svar Du ville att jag skulle spendera all tid med dig Jag bodde hos dig, när jag tycker om att vara själv Det bevisar hur mycket jag älskade dig Men ingen kommer någonsin tillåtas att förändra mig
Länk till http://www.speedyshare.com/files/21303283/Rabbiz_-_F_r_ndrar_dig.mp3
You keep believing, I'll keep evolving
|