Magna - Hör Du Mig Skrika
Hey! här kommer en ny inspelad låt från mig, denna gången blev det en mer ledsam låt på ett beat jag alltid tykt om men aldrig kickat på!
kommer släppa låtar då och då tills jag och nicke dahl kommer ut med vår söndermaxade netplay närmare mot sommaren!
hoppas låten diggas, kommentera gärna, det glädjer!
Länk till http://www.speedyshare.com/files/21262091/Magna_-_H_r_Du_Mig_Skrika.mp3
Text:
svetten rinner ner för pannan när jag vaknar upp i natten en klump i halsen jag försvinner som en dunst av vatten in i ett mörker så svart att jag inte kan hitta ut faller hela tiden o jag biter grus verkligheten spänner snaran hårdare än drömmarna problemen är så vassa så de sågar av de sömmarna till mina kläder jag e naken klarar inte följderna kan inte tygla livet så jag tappar tömmarna tabletter blir till mat jag är inte längre frisk sängen den får fnatt har jag blivit till en exorsist tänker inte höja vita flaggan i första ronden måste hitta vägen så att jag kan börja om sen vänner blir till minnen som jag håller kvar men jag måste ha någon här som hjälper mig önskar att någon kommer snart hoppas på ett tecken som kanske leder till ett ljus så jag kanske inser hoppet om att leva livet ut
2: var e morronsolen som innan gav mig energi huvevärken plågar sönder o jag bara häller i tabletter i mitt glas som sedan brusar upp kan dra paralellen att att jag känner likadant / jag brusar upp inuti försvinner som att tabletten vore jag de som ville höra hur jag mådde bara drog tillbaks blomman den blir torr o den kommer säkert vissna för det är ingen här i närheten som lär sig lyssna blodet går till hjärtat och fingrarna får lila färg fryser inombords hoppas inte hjärtat sviker mig många säger fånga dagen lev den som den sista hur fan ska jag göra de jag ligger ju i kistan det är i alla fall så jag beskriver min värld dessa tider sliter livet isär var är min själ hoppas på ett tecken som kanske leder till ett ljus så jag kanske inser hoppet om att leva livet ut
peace and out
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
|