[Audio] MickeMannen - Enade
Yo. en liten mer ärlig låt!. Chekka och sprid kärleken!!
MickeMannen - Enade
Vers : 44Bars
har ingen tid att förlora, måste springa som jagade kämpar och sliter håller mig stark om fader ser många sår, men dom skiter vi i, yeah för mitt liv, skulle ja offra för ditt, bäjbäh så se mig när jag håller flaggan högt jag ger upp, Kimm se att pappa e trött har gett mitt allt, men de räckte inte till Ville ha dig intill, men du ville vara skild blev utkickad ur ditt hus, du fick nog kimm förlåt, pappa måste gå, ja bara drog du palla inte trycket, ville bara öppna hjärtat gumman, du gav mig så mycket smärta allt förändras, ensamstående föräldrar ignorerar mina samtal, för att ja vill kunna älska du gav mig kärlek, me gav upp vid förhinder men ja tror själva hanna finns kvar därinne en tid har gått, har kimm varannan helg nu har blivit en fadersfigur åh Kimm, du ska veta tänker på dig nu d känns sjukt, du bara växer åh växer ju åh varje dag känns tung ser dig så sällan mamma har dig i vara ja sitter fast i fällan ack inte fällas bara ge mig mitt barn man fatta att mitt hjärta skriken för han visst får mamma som hon vill, pappa får ingenting men ja kan inte ligga här och spilla allt, som ingen vill men ja vill ändå ha dig tillbaka, trots all skit nu e du åh kimm allt ja har kvar till liv men ändå du vill separera kommer deppa tills änglar ser mig explodera mycket saker på mitt hjärta ja vill lätta på du&ja tillsamans blev en metafor en livsstil för mig, åh utan dig finns de inget jag, för jag är byggd av dig som mina möbler från ett byggbolag ville ge dig tid, men du hoppade av sa att ja åh du va dött men jah fatta ingenting, ja blev dödad inte på riktigt men berövad på allt som va viktigt, du bah mörda 3 år tillsamans, vill du inte ens höras mitt yttre ler, men exploderar inombords finns så mycke vi kan se, men vi blundar för ord har varit där, men d gav oss ingen tro
Micke From Mother Fuckin Miilk
|