Imitation - Parasit (Rock/hip-hop låt) CHECK IT OUT GUYS! Länk till http://www.myspace.com/imitationmusikTjo boys'n'girls. Har äntligen hittat mig in i värmen här på Whoa, får väl se hur de blir.. Men slänger upp de senaste tracket som gjorts nu och den finns att lyssna på myspace. Även min andra låtar finns där.Imitation - ParasitLåten handlar om hur musiken påverkat allting. Hur de såg ut innan för mig och sedan hur allting blev efter musiken började flöda och man började komma igång.. Ni kanske känner igen er? Fuck do i know.. However... Lyssna, sprid, njut, hata, älska... Make up ur choice. All kritik är välkommen så länge ni är utförliga i VAD som är bra och VAD som är dåligt.. Tack i förhandPeace'n'bless / ImitationLyric:reff:Min resa har vart lång, men jag har ändå kommit hitoch jag, jag har klarat det helt självnu lever folk på min framgång som en parasitoch nej nej! jag behöver inte er hjälp (er hjälp)jag tagit mig fram, och den dagen jag blir kändså ska ni veta att jag har klarat det helt självnu när jag har fame, vill alla vara min vänMen kom ihåg, jag behöver inte din hjälp (hjälp)vers 1.jag minns en snubbe en gång som sa - ''när du blir känd''får jag inte glömma han, för att enligt han så är han min vänmen tror ni ens att han hade brytt sig ett skitom jag inte varit den jag är idag och gjort min musikför innan var jag en loser, mitt namn var inte ens värt att nämnasidag tilltalar de mitt namn mer än mina föräldrarnu slickar dom min röv, och dom lever på min framgångderas mun är närmare mitt arsle än min kalsongså hata eller älska, ändå är jag han somfinns i era käftar från natt till dag som ett tandtrollnär du smutskastar mitt namn, har du väntat dig svaret tillbaksoturligt nog för han har min näve mer talan än jagni verkar livnära er på att snacka skitmen ni bevisar bara att ni är en parasitmen fortsätt livnär er, bara fortsätt med ert snackför jag skiter i vilket, because i don't give a fuckvers 2.jag minns när började rappa, alla skrattade dåmen dom ändrade sin åsikt, när jag rappat ett årmen.. innan de, så va det hela stan jaga migdom ville slå mig, bara för dom hata mighelt utan anledning, men fuck it, jag tar deoch tar du de som ett skämt så får du skratta i gravenhar du nått att säga om saken? så bara knip käftjag krossar denna fucking parasiten som en insektoch jag kan förstå att detta med fameär svårt att förstå sig på när de inte är eran grejmen tänk om jag inte rappat skulle du bry dig lika mycketvänder du ryggen eller börjar du sprida ryktenmen en dag så ska jag bli kändoch då vill jag att ni ska veta att jag klarat det självoch jag ska kämpa tills dessså jag kan visa alla fittor som tvivlade på mig att jag kan bli bäst(Inlägget ändrat av Oracle 2010-03-04 01:13:05)