Eben ft. Poesi - Ta En Cigarett
Sho! blev klar med en låt i förrgår jag och en polare och jag tänkte droppa den här för att se vad ni tycker :) kommentera med kritik tack inget jävla flumm i tråden! Vers 1. (Eben) Ta en cigarett och tänd den lite lätt Och rök tills den är släckt från för till efterfest Marlboro Prince och resten Mina cigaretter jag har minttabletter Så jag kickar det fresher på festen Med ciggen i käften jag ligger inte efter Rök från förkrök o till efterfesten Vi alla får nikokick som vi va pigga getter Eben o Poesi langar fet lyrik Halsar dricker sprit kickar på feta beats O Cigarett skit vi behöver nikotin O om du står i vägen kör vi över dig ditt fittglin E B N jag är här nu igen min vän Represent med en fet cigarr i käften Här på den feta festen efter resten Det är då det händer när vi tänder våra cigaretter Ref. Ta en cigarett Och tänd den lite lätt Och rök tills den är släckt Från för till efterfest Marlboro Prince och resten Mina cigaretter Jag har minttabletter Cigaretter Vers 2. (Poesi) Poesi jag sänder röksignaler Som en stor jävla rökbomb bränner jag lagen Köper alltid ut till småbarn i affärer Jag är busigast i världen har du cash så häng med mig Köper alltid feta Marlboro till mig själv Medans du får nöja dig med LM Jag och Eben mellan benen kan tända bäst På alla cigaretter som vi röker på din hemmafest Askkoppen brevid spriten i flaskan Måste tömmas innan fina ciggen ska askas Tvätta skiten och sen bringa fram den Det är jag som är kungen sluta spela gangster Cigarett efter cigarett, jag kommer dö Av all rök Skadligt för lungor impotens i min penis Mina lungor har varit gasade ända sen lekis peace N love :)