I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Detested - Farväl

Vår Hiphop - Audio & Video

Poet

2010-03-03 13:06

Detested - Farväl

Tjena mors gott folk, här är en låt som några säkert har hört redan, i alla fall de jag känner. Men jag tänkte att ni på whoa också skulle få en chans att lyssna om ni skulle vilja det, så var så goda! Hoppas någon gillar den.

Detested - Farväl

Säg gärna vad ni tycker! Peace

Jag hänger i rimnördarnas ringhörna

2010-03-03 13:16
Tycker det låter bra, beatet gillar jag skarpt (:

Det ända jag tycker du ska öva på är att få till flowet lite bättre, ibland sticker det ut så man hör att du kan, men inte genom hela låten (:

Sen skulle jag vilja att du mixade reffen annorlunda eller så så att den sticker ut lite mer (:

Men detta är bara vad jag tycker då (:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2010-03-03 13:21
Tack tack, kul att du kikade in. Du får absolut ha dina åsikter, jag lyssnar! Jag har ägnat en tanke åt det med på efterhand faktiskt, med reffen altså :)

Beatet
är föresten gjort av Dusty Dress, vilket borde nämnts i huvudinlägget.
Poet

2010-03-03 18:01
Jag bugar och bockar! Tar gärna emot ett par fler kommentarer :)

2010-03-03 20:24
Jag tyckte den var aight man. Keep your thing up. Men förvänta dig inte alltör många kommentarer. Du får jobba upp ditt namn i några år eller bli kompisr med alla. Då får du kommentarer (vilket inte är positivt). Men denna är värd att höras, diggar din röst och kommer hålla utkik efter mer från dig.
Poet

2010-03-03 22:12
Tack så mycket för din kommentar Gb! Hehe ja, det må kanske vara lite så. Hur som helst så kan jag ju inte göra mycket annat än att bara fortsätta droppa skit sålänge :)

2010-03-03 22:21
Säger som ekman, man hör att du kanske kan bättre, det va inte dåligt men öva på så kan det bli ännu bättre ;)
www.myspace.com/SlobbanMusik
www.badaboomstudios.blogg.se
Poet

2010-03-04 11:19
Tack Slobban, vi kanske får se vad jag har för dold talang i framtiden då :p
Rappare

2010-03-04 17:38
Den här är tung den här. Gillar beatet och din stil är grym. Hur du går från låtar om bajs och äckel till humor och mer känslofyllda lines.. Alltid kul att höra en ny track från dig dude.
Ja
Poet

2010-03-05 10:47
Tack Piggalo för din grymma kommentar!

Kör en sista upp