I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Trofast ft. Amanda Magnolia - Dags Att Dra

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-02-27 13:21

Trofast ft. Amanda Magnolia - Dags Att Dra

Tja whoa. Har kirrat ihop en ny låt med min vän Amanda.. Handlar om stället där jag bor, om att komma iväg osv. Hoppas ni uppskattar den :) Ha det!

Länk till http://www.speedyshare.com/files/21162503/Trofast_ft._Amanda_Magnolia_-_Dags_Att_Dra.mp3

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-27 15:41
Whoa sover, haha=D!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-27 16:01
Förstår att dom sover!
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2010-02-27 16:16
fet rap, men reffen? naaaah!
One in a milli-on.

2010-02-27 16:23
Thx ElCalifas=)

2010-02-27 17:18
alldeless för baitad stil ... för min del och det är min åsikt kan inte sluta tänka på orginalet
Vice Versa!

2010-02-27 17:35
detta är nog det sämsta jag har hört med dig..

2010-02-27 17:42
feeeet låt trofast och amanda. naaajz

2010-02-27 17:45
Håller med ovanstående, tycker dina låtar börjar bli enformiga då alla låter likadana. Inget fel på låten i sig men du börjar som sagt bli uttjatad
Evangeliet

2010-02-27 18:07
Låter fett!

2010-02-27 18:38
Håller med ovanstående, tycker dina låtar börjar bli enformiga då alla låter likadana. Inget fel på låten i sig men du börjar som sagt bli uttjatad

säger som alltid, droppar du en liknande "fight music" igen så dra iväg ett pm direkt ;) älskade den låten men detta är inget jag gillar.. Du är ju duktig annars och det vet du
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-02-27 19:24
tyvärr trofast :/.. inte min smak de här , du har lagt goare låtar än de här ,
Men big up ändå du kan de här !

2010-02-28 12:50
"för min del och det är min åsikt kan inte sluta tänka på orginalet"

Alexander-zone, jaså? Orginalet. Nice när detta är ett freebeat dude.. Och ingen instrumental från nån känd låt. Haha

Men folk måste förstå att jag inte kommer göra likadana låtar som jag gjorde förr, jag är inte som andra på whoa. Som ni kanske vill, jag kommer inte stå kvar på samma ställe, och tro mig. Det kommer låtar som är heeeelt annorlunda från detta =) Engelska låtar, som inte ens låter som detta ett dugg.. Kul att ni kikar in, ha de ;)

2010-03-01 11:10
Alexander-zone, jaså? Orginalet. Nice när detta är ett freebeat dude.. Och ingen instrumental från nån känd låt. Haha

inte beatet jag syftar på utan hur du lägger det.. way för mycket newkid iaf i mina öron..
Vice Versa!

2010-03-01 11:14
Först till denna låt, låter i princip som allt annat du gör, du va bra förr i tiden med t.ex
"inget stoppar mig nu" med Newkid, men jag tycker att du bara fallit nedåt.
Sorry

sen:

Men folk måste förstå att jag inte kommer göra likadana låtar som jag gjorde förr, jag är inte som andra på whoa. Som ni kanske vill, jag kommer inte stå kvar på samma ställe, och tro mig. Det kommer låtar som är heeeelt annorlunda från detta =) Engelska låtar, som inte ens låter som detta ett dugg.. Kul att ni kikar in, ha de ;)

Jag har hört dina cover's
för det första man verkligen jätte mycket att du är svensk, vilket gör det hela mycket sämre.
Så jag vet inte om du kan få dina engelska låtar att inte låta ett dugg som dina svenska

Rappare

2010-03-01 13:43
Nja du har gjort bättre än såhär. Låter för opropertionerligt mellan beat och vocal i mina öron, låter bara monotont. Sorry, jag vet att du kan och hatar inte bara på dig.
Aii

2010-03-01 16:10
Ja denna låt var inte den bästa man hört från dig:)
Du lägger det bra, men kan inte med din röst, hatar den :) haha
keep up ^