Piggalo - Dansa på Senap [youtube]
Ny track uppe maynes. Tänkte köra lite party styleeee på den här.. Lyssna och säg vad ni tycker yo. Text: Piggalo Rap: Piggalo Mix: Jag Toalett Paus: Jag
jag tänkte börja med en fråga vad är ett dansbad? jag dansar till alla band jag dansar till rock band för jag är en cool man känner för att hoppa och studsa som alla kan men jag börjar svettas och drar på ett panband trots att jag är tjock kan jag dansa när ja vill om musiken är super kan jag alldrig sitta still ni ser och ni jublar, får fitta med min skill för mina dans moves gör alla tjejer lite pilsk. så nu till något annat märkte ni en sak? drunknade i dansbands snack som i en isvak och trots alltihop rimmade jag som en ordbok "ordboken rimmar inte, den är bara ord på rad" och du ditt as kan vara jävligt god på fat många rapare jag känner käkar jag som god mat men jag tror det är för att dom sjukt lat och det är även jag så fuck en bra slut rad det är bra att vara jag bara skita i ett tema kanske ska man skriva andra versen om senap? det gula hårda skalet som bildas på toppen hatar när jag får den skiten på korven dra på mycket ketchup så döljer det smaken men jag känner knappret och jag blev galen sitter och surar för mig själv hela dagen men jag lärde mig att alldrig sänka garden det är sånt man lär sig på ute baden när jag och mina polare grillar stulna saker vi springer från lagen med fikorna fula så alla på ica kan känna sig knullad tio pack hot dog som vi delar opp tycker dom ser ut som en del av min kropp nu tror ni att menar att jag har en stor snopp men nej...... det har jag inte.