Kharma - Vargen har vaknat
Efter lång torka och nästan inga låtar eller tester släppta så släpper jag denna... detta är bara ett test på 12 bars.. hela låten kommer antagligen va klar nästa vecka... Jag är väldigt tacksam för all kritik, bara man inte kommenterar för att förstöra eller smutsa tråden (va taskig) osv....
Länk: Länk till http://www.speedyshare.com/files/21096937/Kharma-Startar_Kravaller.mp3
Det är lite mer text än vad som hörs i testet och detta beror på att jag försöker bli klar med låten.. kritisera gärna texten också:)...
jag är samhällsparasit & jag står för anarki stöttar ghettomentalismen som ni har i fantasin samma skit, andra svin, alltid ni med "statistik" som visar att brotten ökade när blattarna kom hit
äre det sanning? HA!? -som ni sprider med luften vi hjärntvättas av politiker som skiter i slummen som snällt visar oss dörren & sen mutar oss med pengar sd, nsf & folkfronten är svenskar?
men inte jag, jag tillhör den etniska gruppen som ska stå i skuggan utav mesiga bönder som vill trakasera, minimera och radera flera av dessa områden där programbygget har expanderat
vi multiplicerar mera, ni halveras med flera för att våra soldater -inte går att besegra vi står för att era mesar ska slåss emot stenar hela sverige kan brinna tills ni kapitulerar
Ref:
kravallpolisens stängsel skyddar svinen från krutet dom fega asen aktar ryggen för vi vet att dom ljuger när bengalelden lyser upp och sirenerna tjuter har protesten från rebellen börjat eka runt husen eliminera med "glockskott" rakt i pannan på fåret för att vargen har vaknat av att ni saltat på såren
Tack i förväg / Kharma
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
|