[audio] Daniiboy - 1 vers för dom.mp3
Gjorde en snabb låt igår, och spela in den nu efter 12 haha, hade inget för mig :)
Låten!: Daniiboy - 1 vers för dom
Text!: vi kämpar än idag så vi kan ha de bra vi kämpa än idag så vi kan leva bra leva på det vi ha, vara tacksamma varje dag vi tar nya steg, och vänder alltid blad å startar något nytt, leva på det vi fått och vända allt dåligt till något gott men det går så fort, man står vid sin port och tänker tillbaka på det man har gjort på de som var stort och det som gick fel och vem som var personen som gjorde en hel eller om det blev inte som man tänkt om man försökte klättra men blev alltid sänkt ner på kalla jorden, så man tappade ordet som man skulle säga innan sista blodet runnit ur kroppen, det säger bara stop sen och man väntar på att flyga sen till toppen för å möta gud och hamna i himmelriket men vissa går fel och hamnar istället i diket blir så besviken på hur samhället funka dom sticker hål i oss så livet får punka manipulerade tidigt se hur det har blivit fått ungdomarna att välja fel väg så tidigt se vad det har givit en så osäker värld förtryckta av samhället så man blir aldrig lärd hur man väljer rätta, så man väljer nästa och man hamnar fel, bland dom allra flesta så dom börjar testa, droger och gevär och efter några år så hamnar dom där inne i kåken, efter alla bråken sitter ensamma och gråter till låten säger förlåt men tiden har runnit ut kommit till punkten där livet tar slut så han tar pistolen laddad med krut han skjuter och skjuter men det kommer inget ut kroppen slits ut, att sitta bakom galler och de gör ont att se bröder som faller framför mina ögon, speciellt när jag hör dom men rättvisan vänder och sedan förstör dom så dom tappar takten, och tappar sin balans och dom tappar makten och sen kommer ingenstans ingen andra chans, men vissa vill kämpa och hoppas på att livet snart ska börja vända till något bra, dom ber varje dag och hoppas på att gud snart ska ge dom svar har dom gjort rätt eller har dom gjort fel för de finns ingen chans i detta orättvisa spel så man tar sin del, och skit i dom andra å vänder ryggen istället än att hjälpa varandra
Peace out!/ Daniiboy
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
|