[audio] Daniiboy - 1 vers för dom.mp3 Gjorde en snabb låt igår, och spela in den nu efter 12 haha, hade inget för mig :)Låten!:Daniiboy - 1 vers för domText!:vi kämpar än idag så vi kan ha de bravi kämpa än idag så vi kan leva braleva på det vi ha, vara tacksamma varje dagvi tar nya steg, och vänder alltid bladå startar något nytt, leva på det vi fåttoch vända allt dåligt till något gottmen det går så fort, man står vid sin portoch tänker tillbaka på det man har gjortpå de som var stort och det som gick feloch vem som var personen som gjorde en heleller om det blev inte som man tänktom man försökte klättra men blev alltid sänktner på kalla jorden, så man tappade ordetsom man skulle säga innan sista blodetrunnit ur kroppen, det säger bara stop senoch man väntar på att flyga sen till toppenför å möta gud och hamna i himmelriketmen vissa går fel och hamnar istället i diketblir så besviken på hur samhället funkadom sticker hål i oss så livet får punkamanipulerade tidigt se hur det har blivitfått ungdomarna att välja fel väg så tidigtse vad det har givit en så osäker världförtryckta av samhället så man blir aldrig lärdhur man väljer rätta, så man väljer nästaoch man hamnar fel, bland dom allra flestaså dom börjar testa, droger och geväroch efter några år så hamnar dom därinne i kåken, efter alla bråkensitter ensamma och gråter till låtensäger förlåt men tiden har runnit utkommit till punkten där livet tar slutså han tar pistolen laddad med kruthan skjuter och skjuter men det kommer inget utkroppen slits ut, att sitta bakom galleroch de gör ont att se bröder som fallerframför mina ögon, speciellt när jag hör dommen rättvisan vänder och sedan förstör domså dom tappar takten, och tappar sin balansoch dom tappar makten och sen kommer ingenstansingen andra chans, men vissa vill kämpaoch hoppas på att livet snart ska börja vändatill något bra, dom ber varje dagoch hoppas på att gud snart ska ge dom svarhar dom gjort rätt eller har dom gjort felför de finns ingen chans i detta orättvisa spelså man tar sin del, och skit i dom andraå vänder ryggen istället än att hjälpa varandraPeace out!/ Daniiboy