FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Och vem tjata? Vadå aldrig hört dig förr? Därför du tar alla raderna från samma låt? Plz hahah Låt mig få citera en diss från någon annan " jag är en mammaknullare jag knullar din mamma" DU som ville ha med mig på ditt tape. DU som tjata på mig din lilla fjant haha. NE du suger, ja åt dig Du baitar igen...
Coastin' Chucks!
HAHAH, jag som fråga om du ville vara med, berättade vilka som skulle gästa å då ville du vara med hahahahahahahahhahaa, du bara "SNÄLLA VILL VARA I DEN Å DEN TRACKEN"
Du sa att allyawan och motti å folket skulle gästa? Come on myttomaaaan eru shit! angered vare du kom ifrån saru? Hm...andra låtar säger du gävleborg? Asså nää..du är bara pinsam
Coastin' Chucks!
ANGERED? jag är från bergsjön din jävla tönt... shiiet, keff du e!
Ja, dom skulle gästa, men jag skulle betala. hahahah! lite kul iallfall, men dom ville iallfall va med!!!!111
Gävleborg säger du i en låt? Asså hahahahahaha bestäm dig. Så som robin sa..du är bara för pinsam
Coastin' Chucks!
Att inte lilla dalish lagt ner än!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Du säger att du bor i gävleborg men nu bor du i angered! säg mig vilken linje hoppar du på för att ta dig dit ?
Robinholta af Pankbanken!!
asså du har ju baitat hans rader, hur kan du ens neka till det?
whaaa, ja har känt radikal halva mitt liv, och ja va tom med när han skrev raderna som va waaaaaaaaaaaaaaay före dig samt att ja har alla teasers när hans låtar inte ens va klara me exakt dom raderna...fattar inte hur du kan neka din fjolla... shit asså..baitaru så fåru åtminstone göra de snyggt..för detta va verkligen rakt av.. sen så visar han ju tydligt o klart i sitt intro vad o vilka rader du har baitat, hur fan kan du neka?....de e som att neka DNA test...de står svart på vitt..du blev knullad mannen.. no homo
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
Nej den här var ite särskillt bra tycker jag.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Haha samma beat, sen när du ska pausa det fuckar de sig. Han tar dig utan tvekan. Dags att inse du har aldrig vunnit en beef. Du dissar han när du själv baitat han haha pinsamt !
nej det här var bara dåligt asså :/ dock talar han sanning om att han bor/bott i bergsjön och i gävle, ingen aning om vart du bor nu lägg ner dissarna och kötta lyrik, släpp inte material på ett tag, skriv en text du är väldigt nöjd med, lägg ner tid på den, lägg ner tid på inspelningen och sen när du gjort det kan du släppa, för sånna här saker gör att folk trackar på dig... peys
Alltså Nikki din jävla clown, lägg ner. Alla fattar att du baitat, i helvete heller att du som typ rimmar hitta /fitta och drar punches som "jag slår dig... hårt " plötsligt kommer med rader på är på den nivån som du baitade av RadikalarN. Deeeeeessutom är du fortfarande värdelös på micken, lägg ner eller sluta åtminstone ljuga om precis allting. Och om vi nu ska lista dina lögner så kan vi ju prata om när du sa att du och Fonky Fresh gjort en låt där ni dissade Kaggen, sen bara "råkade" du loggas ut :D.. Eller om vi nu ska snacka om varför du är dum i huvudet; Du som hävdar att du hatar vita människor trots att du är finsk? Och när man förklarade för dig att du är vit, vad får man för svar? "Nä, jag solar solarium och använder brunkräm". Jävla clown, skjut dig själv.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
jag är en mammaknullare jag knullar din mamma , de är en rad som arjan spottar mot bigrob i deras diss låt "Danish, Jaouli, Kenny & Arjan feat. Robert - Sparkar nedåt"
tummen ner för detta! radikal tar detta!
@ Defunctus bitches
Riktigt dåligt! sjukt att allyawan skulle vilja va med på ditt tape, även fast han fick cash, jag hade inte gästat dig även om du betalade, kan inte du bara sluta dissa folk och så? för du är inge bra, och det blir drygt när forumet översvämmas med massa kassa 15 min dissar från dig och alla andra som lär dissa dig för att du inte fattar att du inte är bra!
Yours truly, Slobe
Det beror på Slobe :P ger han mig 1000 spänn för en vers hade jag utan tvekan gjort det, men han suger ändå
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
asså, de hade förstört ditt rykte som rappare totalt! aldrig värt det säger jag
Yours truly, Slobe
" JAG KOMMER ALLTID VA SOM EN SYRSA I DITT ÖRA " ? låter som något my homie forsberg har kickat. du är inte så jävla smart hahahahaha du får ju förfan fet-däng av alla som du dissar eller som dissar dig. snälla du är fan pinsam. jag själv är inte så jävla bra, men jag går lugnt över din nivå med åtminstone 200%! ett tips bara börja gör vanlig musik, sluta bajta och lär dig mixa
I'm sick and twisted of twisting nipples.
Pmki han talar inte alls sanning om att han bor i bergsjön :s han var där i 2 veckor i somras och nu representerar han tydligen hela Göteborg.. men hellre att dom får den där idioten än vi från Gävle fred ut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är en mammaknullare jag knullar din mamma , de är en rad som arjan spottar mot bigrob i deras diss låt "Danish, Jaouli, Kenny & Arjan feat. Robert - Sparkar nedåt" Och vad ja skrev där uppe var
Låt mig få citera en diss från någon annan " jag är en mammaknullare jag knullar din mamma" Notera citera. Han nämner inte den raden på låten asså..Utan han säger " mammaknullare" till mig och jag svarar genom ett citat bara :).
Neh vad ja hör så snackar killen massa bajs hela tiden! förstår inte hur han orkar bara
Coastin' Chucks!
Tror inte ett dugg på att varken Allyawan eller Motti skulle gästa något med dig. Jag menar, alla måste ha gränser. Men jag förstår inte varför du fortsätter som du gör? Misslyckande på misslyckande... Du går antagligen efter uttrycket "all hype is good hype." Men en newsflash pojk, så är det inte. Som du håller på kommer du aldrig, och då menar jag aldrig, få nån slags "respekt" för din musik... Fyfan säger jag bara. Finns mkt skit, men det är sånt här som verkligen förstör Whoa.
LuciferKnutsson Haha oj :P var i helt andra tankar =) skitsamma , skulle inte förvåna mig att han har baitat nått därifrån oxå nångång! Fuckhead xD
@ Defunctus bitches
När skulle dissen till mig gästad av Melvin komma då? Haha, din jävla fjant. Han ljuger ju så jävla mycket att han tror på dig själv. Snubben är fan värre än Weestby eller vafan tönten heter.
Wurrup?
tänker inte diskutera beefen så värst mycket, men om jag ska kritisera låten så måste jag börja med att säga att du måste lära dig mixa.. visst, i dissar så kanske inte mixen e första hand men tom jag mixar bättre... sen tycker jag flowet e riktigt segt och enformigt... texten likaså, inga roliga punches eller några argument om det beefen handlar om.. en misslyckad diss helt enkelt, tumme ner
Music makes me feel...
Skön stund på vent! hahaha
Robinholta af Pankbanken!!
rostig du e, du kör på samma beat som vv och tar hans rad som han kör på samma beat "som att krocka med en lastbil, jag lägger mina vassa rader som en KASTKNIV" ska det vara men du ändra väl de sista ordet ba =)
haha, den där gomse tog dej han med.. du skriver dissar på dissar, men vinner du nåt? Nej fyfan va pinsamt detta är haha omg skriv en diss till mej vet jag :)?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Folket i Bergsjön hade inte velat ha han där heller =P Hade inte förvånat mig om han hade fått stryk om han hade spelat över när han va där =P Hoppas jag talar för alla gbg rappare att vi inte vill ha han heller =P
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
hahahaha, var är din förbättring män? Du är fan inte bra nånstans...
Östra Ersboda Represent!
blir så trött............
soundcloud.com/jerrones
den andra killen tar ju hem detta nybörjar flow xD
Asså snälla, nu börjar jag bli jävligt trött på dig asså, Sluta dissa alla och sluta helst lägga upp dina låtar på whoa, för du är hatad här. Har aldrig haft något emot dig men dethär är ju bara pinsamt. Du skulle aldrig kunna sätta radikal på plats, Inte många på whoa som kan. Så sluta med tung snacket och sluta dissa runt.. // Latti
http://www.myspace.com/lattimusic
damn detta var kefft
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Ajooo, jag är värsta bajtan mannen. hahahaha Aldrig hört dig förr, hörde dig för första gången för någon månad sen när vi började prata på msn. så skicka du låtar med dig å sa att jag hade bajtat dig din idiot! Hahaha ajaa... Här har du svar på tal! Från min mail på whoa...Hur kan du säga att du inte hört mig när du visste vem fan jag var innan du ens adda på msn? PINSAM Du hade hört mig INNAN vi började prata på msn. Och jag skickade inte ens låtar med mig DU skickade låtar med dig.
rappmannen 2009-12-28 10:03 shuuu man! Är det radicalneutral?;D Funderar ifall du har någon msn eller nått? funderar om vi kunde prata om lite musik tsm ;) pzzdet kallas för svar på tal :)
Coastin' Chucks!
Du baitar ju hela tiden folk? Du har ju gjort det sen du började "rappa"? LuciferKnutsson han är mytoman irl.
jag kommer alltid va en syrsa i ditt öra ehhhh, drog du inte den till robie också? lol.
Radikal mördar den här skiten !
Herrolsson P19: Hur mycket ska du ha för att ge honom på käften? Helst ganska billigt, annars kan jag lika gärna betala en tågbiljett och göra det personligen.
Wurrup?
haha word på enter xD
@ Defunctus bitches
Haha lilla nikki, Vad är det du inte förstår? jag menar.. du måste ju i stort sett vara förståndshandikappad? Lögn på lögn, du är en liten äcklig myttoman fitta.. & vet du vad det roliga är? Du säger att du skiter i alla som dissar dig, vad alla säger och massa skit. men ändå sitter du och pumpar alla dissar du fått? hört också att du kan typ alla utantill, HAHAHAHA! alla genomskådar dig mannen, lägg ner bara. du skämmer ut dig själv.
Cashflow : Hahah ah de är sant att han sitter o pumpar dissarna som han får xD Jävla sopa han är =)
@ Defunctus bitches
Hur fan kan du neka att du har baitat honom, när bevisen ligger så långt upp i ansiktet på alla?
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
shit va ni jiddrar asså. ingen av er är någon "bra" rappare vilket som, så alla skiter i era rader ni skriver på datan mamma betalat åt er!
shit va ni jiddrar asså. ingen av er är någon "bra" rappare vilket som, så alla skiter i era rader ni skriver på datan mamma betalat åt er! Haha... jadu..
Jag frågade bara hur fan han kan neka det?
Och för din information, nej min morsa pyntar ingenting till mig ;)
Nu vet jag att du skrev till alla, dock så hör jag till "alla" här inne.
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Gudde, snackar du om dig själv nu eller? =)
Villyy P19: Tror det. Men i mitt fall har min far betalat allt som jag använder för att göra min "musik". Så jag blev väl satt på plats. =/
Wurrup?
hahahaah fan va dålig låt. har hört att han e största baitaren, btw är det the old "farbror grön" haha
Du är så fucking keff seth dee... du borde slänga din fattiga mick i soptunnan, dina rim är lika billiga som lidls energi dryck. & sen försöker du göra ljudeffekter som kaggen i låten osv, fucking smuts e du! INGET FLYT ELLER NÅGOT HELLER. Du kan ingenting.. sen bajtade du radikal.. och du har klippt in robins freestyle i din egen.. alltså finns de inte gränser över hur mobbad man får vara? och man hör ju på din dialekt att du är far away från göteborg.. skulle tro att du är från kiruna/finland håll bara din fucking käft.
Allt du babblar ut ut, det är ju bara snicksnack / Du är en misslyckad abort, men ett lyckat missfall/