Mike Ft. Enkan - En Automatisk Hit Shuu, ny låt med min homeboy Enkan!Big up till Aco för scratchen!Mike Ft. Enkan - En Automatisk HitLyrics; EnkanHör nu vad jag säger, jag är kung över rapskriver skiten mördar beatet kompis checka min swagstilen är mad får svenska rapers falla som trädför många skojjare där ute som vill låna min classdet är 961 din idol på micen vill du testasubbar med dödslängtan ska battla enkanbombar din scen reppar b-town recordingshojta på mig om du vill ha en stjärna på låtenska visa hela fucking gemet vem som bestämmerbränner dina texter hela sverige upp med era händerför en maktgalen jävel ska sätta jorden i gungmannen kyss mina skor eller slicka min pungväger hundra tusen kilo när det kommer till hiphopmedans du ser ut som en av snubbarna i slipknotback off, det finns ingen plats för dig16 rader exploderar mannen tack för migReff;Skruva upp volymen, jag menar hela vägenrappare är svartvita medans vi är flera färgerspelas över hela sverige, en automatisk hitsom mördar mcs, inklusive Mange SchmidtLyrics; Mikeeyo det e mike i båset, dags o vaknatapet landar snart o tar sin plats på kartantillbaks med en banger, kepsen e min kronaspottar ut sexton - bländar rappare med skornaför det är så vi gör, enkie mannen bredvidde här e tungt skit, vi fyrar av en mesil drar över som en orkan, avlossar tabbarnainte en skråma, vi bara dammar av axlarnaväntar på hype, mest känd i traktennamnet e mike, kickar skiten bäst i branschenvi tar över, dags att schocka andra sidanska få hela fuckin sverige spela samma skiva'' mike on the mic' '', hah jag hyllas snartför kompis flytet jag har, jag kan fylla havtyngst från start, mannen jag kan min sakdrar in hela jävla landet på ett andetag Reff; x2Comments nu whoa!