Robie & RK - Jag skänker en tanke
(vers1 RK) ey jag sitter här o skriver, tänker på mitt gamla liv när jag bläddrar blocket ser jag minnena som målar upp ett beat jag sa klart som barn att jag skulle bli nånting står här 18år och jag har slösat bort mitt fucking liv jag är ledsen på mig själv, besviken för det här men vet att tiden kommer ändras jag är glad för den jag är svikit min familj, familjen går i första hand ja satt ensam på ett hav dom rodde mig tillbaks till land jag ser klart vilka som har varit där för mig är skyldig er så mycket men det här är tacket som ni får varför är det alltid jag som råkar illa ut den frågan har jag ställt mig tusen gånger utan något svar bäst att hoppa av, men något säger ändå stanna kvar vandra fram till dagen då du bär ett litet barn jag har levt i 18 år och många år är kvar måste släppa sargen innan allting går för långt (fan)(refräng Robie) jag skänker en tanke till alla dom som farit illa & bara velat börja om det kan va tufft ibland, jag räcker dig handen skvätter bläcket på papret, jag skänker en tanke jag skänker en tanke till folk runt omkring mig till er som dött & som kan se oss från himlen det är tufft ibland, jag räcker dig handen skvätter bläcket på papret, jag skänker en tanke(vers2 Robie) varenda dag är likadan, varenda timme känns tung det är inte undra på att man kastar in & dricker sig full han känner pressen & de värker, den förändrar en med tiden - är påväg till apoteket för att hämta mediciner.. ba 23 år gammal & redan trasig han grubblar över livet & alla steg han tagit han hade ambitioner, han var full av hopp idag är han hemlös, tomhänt & utan nån han bröt upp med familjen, dem kom inte överens dagarna går förbi & han behöver hjälp, han behöver vila ut i nån annans famn - Fuck alla terapueter som behandlat han.. om han fått chansen skulle han aldrig vänt tillbaks han skulle ha hängt sig kvar & aldrig släppt sitt tag livet är orättvist, han fick en högerkrok för nu har han dött på en smutsig toalett av en överdosRobie & RK - Jag skänker en tanke
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.