I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

RK - Av egna ord

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-02-11 16:16

RK - Av egna ord

Tjapp-app! Var längesen jag droppade något här så jag slänger upp en ny track som jag är nöjd med. jag står för allt, texter som verser, beat är free, tusse på mixen.

Det är lite annorlunda än vad jag brukar köra, jag testar lite nytt så jag är väldigt nöjd med vad jag gjorde med denna. Får se om det går hem hos folk eller inte!

Lyssnar du så kommenterar du, annars får du en spark i ansiktet!

Låten finns att lyssna på min myspace

För dom som vill tanka den så finns den här
speedy

tack för mig, päjs!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-11 16:24
Tycker introt är lite störande, samt så tycker jag acapellan är ganska låg gentemot beatet :/
Det är synd då man inte hör rösten lika bra..

Du flyter annars på skönt! Du har utvecklats sen jag hörde dig sist! (Tror det var i typ höstas ;p ett jävla tag sen iaf ;p)

Tycker stilen är soft, dock så känns det inte som att du använder all kapacitet du har, jag vet att du kan göra det bättre om du anstränger dig lite mer!

Lägg gärna ut texten! :)

6/10, beatet är inte sådär superbra i mina öron, acapellan ligger ganska lågt när det där "schwwooiiingg" kommer in i beatet..
Annars var den helt aight mate!

2 Fingrar!

/ W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-11 16:25
Aight! konstigt att du tycker accapellan är låg, jag tycker att den ligger bra mot beatet:O menmen, synd att inte beatet gick hem- tack för kommentaren!!

2010-02-11 17:17
Måste hålla med om att accapellan är lite låg.. annars riktigt nays Robin! Skönt flyt igenom hela låten och tight lyric, jag gillar beatet.

/M
Käft

2010-02-11 17:21
Jag tycker det låter jävligt soft i första versen. Du har skönt flyt och det känns ärligt allt du säger, så därför lyssnar man mer noga.

Refrängen tyckte jag dock att det var för mycket ord och ljud på samma gång, svårt att sätta ord på vad jag menar men det kändes snurrigt.

i den andra versen tycker jag att du kommer lite för pang på, man var inte alls med på det.. Texten där är bra, men inte lika bra som första versen.. Tror du kunde lagt ner lite mer tid bakom tangentbordet där, Sen så flowmissar du ibland, men vafan! Sånt får man bjuda på. Dessutom tycker jag Rösten låg bra mot beatet.

7/10 / Adr
Om vi vill, Blir du aldrig tightare

2010-02-11 19:00
Hörde det direkt när beatet komigång att den passar till din röst.

Du flowar grymt, har blivit mycket säkrare. Din röst mannen, fuck vad jag gillar den.. Riktigt grymt. Texten var riktigt fet också!

Men tyvär så gillade jag inte låten pga beatet, jag gillade fan inte beatet.. Mellan 2:55 till 2:58, hade beatet gått så hela tiden så hade jag gillat det. Nu var det ju nått instrument som hördes hela tiden & som jag tycker låg för högt..

Men hur som helst så har du gjort ett dunder jobb! Tummen upp..

& nu när du börjat recca igen så tycker jag att vi får kasta ihop något nytt tillsamans.

Bless!

2010-02-11 22:05
Tack så mycket för kommentarerna, väl skrivet adrenalin!

Tack robie, kul att det gick hem! Jafan, vi får se till att koka ihop något grymt!

2010-02-11 22:24
nja, beatet var sådär, lite smådrygt faktiskt, och det uttalet du brukar ha i dina låtar är mktmkt bättre än det du har i denna, men flowet och din röst är på topp som vanligt och kan inte klaga på mix heller :) g.j bro :) <3
www.soundcloud.com/knotan

2010-02-12 17:38
Nej alltså jag tycker inte att detta är det bästa du gjort. Men du har verkligen en snabb utveckling nu på slutet. Refrängen är inte alls något jag gillar.
Oj vad tråkigt att behöva ge negativ kritik..

Men jag vet att du kan säkert 100% bättre. Inget hat och det vet du.

/db,
www.myspace.com/danielbylund

2010-02-13 00:17
tkr att du låtit som filosofen sen första gångerna jag hört dig, diggar inte nån av er 2 men när han släppt nått skit har du låtit ungefär lika med nått skumt han sagt

2010-02-13 00:54
tycker den var riktigt tung, bättre av det du gjort! keep it up man!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-02-13 00:57
tack för kommentarerna boys:D fortsätt kommentera, med kritik!! kul att du kommentera DMAt=) UPP!

2010-02-13 14:32
kul att du svarade på mitt påstående? du är oppassande i denna musikvärld

2010-02-13 15:26
Nej för att du släppte en kommentar som inte leder någon vart, tyck vad du vill - jag vet vad jag gör och jag vet vad jag håller på med. End of story!

2010-02-13 15:30
Sen så ignonerar jag dig för att du är en fejkanvändare, en pinsam rappare som suger kuk och inte vågar stå för sitt ord. jävla heltidsförlorare, stick bara=)

2010-02-13 23:44
du är en bitare Du 'är en singular rapare som vill vara fler samtidigt Det är att vara en heltidsförlorare

2010-02-14 14:55
hel skön låt :D !!

BIG UP

2010-02-14 15:07
kul att höra :)