Seth Dee - Trött På Whoa.nu (All Diss)
yo! Nu har jag gjort en snabb låt, handlingen är att folk gnäller om min mixning! Jag skiter i vad ni snackar, så mycket folk som snackar här på whoa, Det är inte alla på whoa jag menar för att den heter "Trött På Whoa + All Diss" Jag menar folk här, och vissa tror jag nog vet vilka jag menar! Så lyssna gärna!Seth Dee - Trött På Whoa.nu Seth Dee - Trött På Whoa.nu Seth Dee - Trött På Whoa.nu Seth Dee - Trött På Whoa.nu Säger som jag kör i låten! battla mot mig istället för att snacka skit här på en community! (Inlägget ändrat av shitmannen 2010-02-12 17:58:55)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Reff:x2 ärligttalat mannen, ja ni vet vem jag är ja ni vet vem det är, ja som lägger det freesht klickklickboom, på töntarna på whoa.nu nu är det dax för mig att ta itur Vers1: Okey, nu är det dax igen och du vet vem! han som lägger det bra, men jag är riktigt trött på alla wannabes fitter trött på er som snackar skit i micken yey....jag har tröttnat på whoa.nu du tror du är bra, men vem fan är du varför bara hata? ni är så pinsamma klagar jag på er, så gråter ni med desamma backa...innan jag slår på eran näsa .....ni får smaka på min näve, ni blir ju ätna ni borde fatta, för fuckar jag era liv droppar bomber och mördar er på beats Seth Dee på micken, han som lägger det cleant för jag tar er på fristil, you know what i mean klickklickboom, på töntarna på whoa.nu nu är det dax för mig att fucka ur Reff:x2 ärligttalat mannen, ja ni vet vem jag är ja ni vet vem det är, ja som lägger det freesht klickklickboom, på töntarna på whoa.nu nu är det dax för mig att ta itur Vers2: Okey nu är det vers2 igång jag lägger det bra, så snälla kom kom kom vill du veta? vem som är din pappa? för jag är din pappa, du kan hälsa din mamma så snälla mannen sluta tjata på msn snälla stick, jag vill inte va din vän att du ska vara bra, det är ingen chans du vill att vi ska hooka, snälla kom nån vart jag har ledtråd hur du kan göra kom om 10år så kan vi två köra Seth Dee som kör snabbare en vad du kan så säg varför du o jag ska köra man mannen vem är du, jag är inte den du kan tjafsa med mig och leka 50cent klickklickboom, på töntarna på whoa.nu nu är det dax för mig att fucka ur Reff:x4 ärligttalat mannen, ja ni vet vem jag är ja ni vet vem det är, ja som lägger det freesht klickklickboom, på töntarna på whoa.nu nu är det dax för mig att ta itur nu är det dax för mig att fucka ur
Säger som jag kör i låten! battla mot mig istället för att snacka skit här på en community! är du säker på att du vill battla? robie har redan krossat dig
du säger klick klick boom, vi säger KLICK KLICK
BAAAAAAM !
Dahlgren
hahaha lilljam! Men jag menar att, istället för att sitta och skriva skit i mina trådar exakt som du gör just nu! enligt mig knulla jag robie på första beefen, men den senaste han körde knäckte han mig... Så därför battla mig istället för att snacka bullshiet i trådarna!
Njaa vet inte va ja ska säga ?
du säger klick klick boom, vi säger KLICK KLICK BAAAAAAM! Du Seth deepshit e den största tönten här.
Käft
enligt mig knulla jag robie hahahahaahahahahaahahahahaahahahahaahahahahaahahahahaahahahahaahahahahaahahahahaahahahahaahahahahaahahahahaahahahahaahahahahaahahahahaahahahahaa
DET ÄR DU SOM SNACKAR SKIT I DINA EGNA TRÅDAR DIN TOOY
Dahlgren
Behöver inte ens lyssna på låten för att kunna klassa den: Det stinker hajp sökeri lång väg. Pii & Nana gjorde en diss till hela whoa, Änglalik + nme + nån till sågade dem ut med golvytan. Jag har båda dissarna om du är intresserad av att höra dem.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
snackar skit??? hahahah
jobro jag har hört dom jag med... vet vilken du menar.. Men jag nämner inge namn i min! det gör pii&nana. Jag är bara trött när folk snackar bullshiet i mina trådar.
hahah
It ain't about how hard you hit, It's about how hard you can get hit and keep moving forward!
Kasst men ändå rätt ballt. Jag skriver inte skit i din tråd mannen utan att komma med konstruktiv kritik. Dock är det vissa grejer du kan faktiskt förbättra med din stil: Du tar på tok för lätt åt dig. Det du måste göra är att börja tänka positivt samt lägga dig till med lite uthållighet, läs neutralt det som sägs i trådarna, även det negativa emot dig, och dra lärdom därav. Skitsnack och misstag är endast bra om du är villig att lära dig av det. Jag har varit med på mer än två dussin olika forum sedan 1998, och folk som inte är beredda att lära sig blir lätt överkörda av de som faktiskt lärt sig. Det är såhär jag jobbat för att komma hit där jag är nu. Visst finns det folk som skriver skit, men det är för att de inte har mage att säga sanningen ansikte mot ansikte. I många fall så är det såhär. Det är för lätt att skriva en slampig kommentar, trycka på Skicka, och sen skita i vem det drabbar. Dock har jag inte tid att vara sån. Så till låten: Du har helt klart potential att bli hur bra som helst. Det du måste göra är att öva mera. Lär dig att få fram din röst bättre över beatsen så folk hör dina texter bättre. Lägg på mer eq så att din röst inte är så mufflad och grötig. Soft beat. Det enda som jag är lite kritisk till är rösten. In other words: Fortsätt kämpa mannen. Låt dig inte tryckas ner av
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Lär dig mixa. Riktigt dålig mix förstör hela låten.
pinsamt, riktigt skit det här.. hahaha och vem har tvingat dig att sitta på whoa? ingen som tvingar dig och vara kvar ;]
jobro P38: Jag är denne "Nån till" som Pii & Nana nämnde.. :P Hur som helst.. Vet inte vad jag ska säga. Träna på rimmen, lär dig sätta flerstav.
Wurrup?
Hum, kommer aldrig att kunna ta just dig seriöst för att du luftar dig såhär mycket när du vet om att jag sänker dig genom ett simpelt intro bara där jag visar dig vad du baitat från mig medans du beefat folk. Seth tänk riktigt noga på vad du gör för denna låten va inte bra alls. Reffen va hur dålig som helst och dina hopp där du tror att du är G å skriker i bakrunden är bara pinsamma. Mixen förstör hela låten, eller ne vänta..du förstör hela låten. Du är keff! Och tvinga mig inte battla dig för du vet att ja fiser ner dig. Men som sagt, tänk 5 gånger innan du luftar upp dig idiot. Släpp tv:n och sluta spänn pungen.
Coastin' Chucks!
jobro, jag förstår exakt vad du menar.. men är bara trött att folk ska klaga å skriva massa skit till mig hela fucking tiden, tycker det är så sjukt löjligt och barnsligt och skriva skit saker i tråden... Men kul att du tyckte det lät bra endå, jag ska träna på mixningen och få ut orden mycket bättre så folk hör det bra!! LuciferKnutsson: hahaha bara å battla jag bryr mig inte överhuvetaget man... varför ska du hålla på och skriva massa skit saker i tråden. exakt sånt här jag menar, att folk tar skriver skit här i trådar, menar inte bara till mig.. skriver att folk suger kuk medmera.. Endå så kanske dom andra sugerkuk annars... ajaa det tycker iallfall jag!!! FLER KOMMENTARER!
Jag vill inte ens battla dig gubben, du e långt under mig och det vet du själv. Vill du veta vad du ska öva på? Hitta dig själv inom rap, hitta ditt inre du istället för å spela över.
Coastin' Chucks!
går inte lyssna för din mix
www.samyprod.com
Knas mix på låten man, blir jobbigt att lyssna
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
hahahahahahahahahahahaha fan va sämst du e xD ny mixning?! hahaha de hjälper fan inte asså xD Sorgligt fan..
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Beatet var bra. har du gjort det? ja menar du skrev något om mixning... du skull kanske lägga en annan eq på trumpaketet ..
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
pinsam låt i säg.. menmen, låter ju bättre än ett flertal andra som droppar här iaf så att =) skulle jag säga något konstruktivt, ja.. Träna på att skriva, blir för mycket nödrim, blir för dåligt innehåll.. går att få ut så mycket mer bara på textens innehåll.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Varför är det alltid så på whoa! Att man kan få världens bästa kritik, sen när nån annan skriver skit, så halkar alla efter:S men överigt för låten:P tyckte du la de nice :D Keep it up peace/Big-t
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snacka om att ta sig vatten över huvudet! Du kommer bara gå under och glömmas bort!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
keff
http://www.myspace.com/akaamusik
(all diss) Checka mitt svar ;)
En till sak
ärligttalat mannen, ja ni vet vem jag är INGEN vet vem du är INGEN !
keff mannen ,
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito
inte kul att du är less på mig :( absolut inte kul. Men låten sög, så bajbaaj :)
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
varför dissa sidan som du lägger ut låtar på?
www.myspace.com/friphmusic
Noper: word förstår helt enkelt mig inte på dig. du har ett jävla bra självförtroende när du dissar en sida och samtidigt postar låten där. säger inte att ja är bättre för de är jag inte. men detta va onödigt och dåligt
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen. http://www.myspace.com/fdrmusik
Låter är rätt nice om ja får säga de själv. varför gnälla på han om att han dissar whoa? Filosof har juh gjort precis lika dant , har för mig att de är fler som gjort de.. så sluta gaffla.
@ Defunctus bitches
skydrive WOOOOOORRDDDD!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du vet ju inte ens hur man uttalar hooka?!
ty skydrive
btw, killen skickar till massa på whoa att de ska kommentera hans låt, han e sur för att man klagar på hans mixning, jag lyssnade på den senaste låten och så var det, keff mixning, finns inget att grina över, öva på den och blir bättre va fan, vf skulle folk ljuga om det? Tror du ngn bryr sig om du kan mixa lr inte?
Förstår exakt vad du menar, no offence men.. Feel free to leave then (:
fyfan va jag e sugen på att sätta dig på plats. du har inte ens en centiliter av talang för att skryta som du gör... får se om jag har ngn tid.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
dzeno exakt jag skickar reklam för att folk ska komma med kritik & lärdommar.. inte när folk skriver "DU SUGER KUK, FÖRSVINN FRÅN WHOA" är det nått man lär sig om till nästa gång?? Därför jag flippar när folk snackar bara bullshit i mina fucking trådar... ajaa pEyyYZzzZZzzzz
Okej, då var det dags igen Mange Schmidt fortfarande glassig men
Konse''
J*VLA PAJJAS !
http://soundcloud.com/forsbergmusik
Hahahahahah det med mixen säger dom ju för att dom vill hjälpa dig
Nu har jag gjort en snabb låt, handlingen är att folk gnäller om min mixning! Haha komigen...
word på dzeno hahaha...
Käft
rappmannen exakt jag skickar reklam för att folk ska komma med kritik & lärdommar.. inte när folk skriver "DU SUGER KUK, FÖRSVINN FRÅN WHOA" är det nått man lär sig om till nästa gång?? Därför jag flippar när folk snackar bara bullshit i mina fucking trådar... för inte så längesen skrev du i min tråd att han jag kickade med skulle sticka från rappen, att han lät förjävlig etc? har du något seriöst problem eller?
Du måste för fan skämmas när du växer upp lite och kollar tillbaka på vissa saker du gjort, det skulle jag gjort om jag va du iaf.
Alla har fan lyssnare som inte diggar ens musik. Har svårt att tänka mig att någon inte har det..
Jag tycker inte whoa suger alls. Jag e fan upplärd av whoa typ.. alltid släppt mina låtar enbart här nästan, tycker de e bra me olika åsikter om min musik. hur kul hade de vart om alla diggat en, då utvecklas man ju fan inte..
Så sluta dissa, sluta lägga onödiga saker, börja köra något eget så blir de bra tillslut ska du se:)
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
vet inte hur många låtar/"freestyles" jag hört dig säga klickklickboom i ..blir lite uttjatat o vet inte vf du ska göra nått sånt här om du inte bryr dig ,, seriöst nikkij men mixen är knas sett dig ner o fixa en mix istället Waves va som helst lovar det blir mkt bättre ..