[audio] asma - sry [illness]
yesh! för er som inte vet är project ILLNESS up n rollin! nytt sedan sist är "sry" från ILLNESS .ILLNESS är en mixtape på 50 tracks, på proddade beats & instrumentaler, bestående av äldre men också helt nyinspelade tracks. på tapeten är även My Demons EP med melina. lyrics; when i get mad i say stupid shit i dont mean wasnt expectin you to leave me by my lonely so i rejected you when you was reachin out to hold me im kinda weak when decieved b. - you know the story i meant every word of hazel eyes i wrote it i hid my pain but that shit took me nowhere so i turned to anger which only made me colder couldnt see no answers - didnt look shit over i aint no poser - i say what i mean you'll find what you're lookin for if ur able to see and if you cant - then ill patiently breathe for both of us if that is what it takes out of me shit - i accept the fact that ur head was a mess i tried to stay calm but instead i felt stress never stopped lovin you but nevertheless i didnt keep my promise or even stayed to protect what i said i would when major chaos hit us so i got depressed and spent aeons in it --- i felt like all you were made of withered so i wrote a verse that didnt pay off, did it? and honestly i didnt write it for you i wrote it for me - but you inspired me to and that means alot - im not lyin to you i was broken but couldnt stop fighting for you so i understood - this chick is bittersweet and she got tired of the sick world we livin in god knows my love is thick im not givin in ive felt the same way ever since you hit my periphery you came through before i did - oddly the rage in me disappeared - im no monster we spoke all night - never out of topics but i doubted you and i wanna say im sorry -- myspaces:http://www.myspace.com/asmamuzik http://www.myspace.com/antagonisten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skönt flow genom hela låten, rullar på bra till beatet Keep it Up Yooo (Y)
de va ju de jag sa..... berglund flyter tungt
M-U-R-D-A!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dope! Fastnade för lyriken, damn! Ja va ska man säga mer, du gör det igen helt enkelt. fett!
http://www.znapmusic.com/thomashellberg/ <--- Lyssna och droppa en kommentar :)
Massor med känslor!!! Älskar detta! Ja jävlar va bra! Texten går rakt in tillsammans med känslan du lägger det med! Bäst är du Josh!
melly mel
inte varje dag man hör något sånt här från asma, och måste säga att jag blev överraskad! det lät nice, och börjar gilla din engelska mer och mer. keep it up mayn ! :) UPP!
Södra Sidan , ÄR NI MEEED!!!!!!
Off fet skit! känslan lyriken ditt flow och beatet är bara ouufff! jag gillart! Big up! / Robin
Robinholta af Pankbanken!!
nice done man, gillar beatet somfan. du är tung på engelska. Keep it up ;)
Eehhm,
fett man! beat gillar jag också, vilket jag oftast inte gör när du släpper nya tracks. texten känns ärlig och känslosam. vad mer kan man begära? fortsätt gör din grej. kommer alltid backa din musik man. maqs
BANDITERNA!
Grymt skönt beat genomtänkt text skön lugn flow! 9/10
Sjukt skönt delivery , dope lyric som fan ! , men jag saknade en refräng tycker det hade gjort låten starkare. det var allt ,im out peace
riktigt skön, bra flyt och delivery rakt igenom,även om jag ogillar att ge någon direkt kritik på sånna här låtar då det handlar om folks känslor för varandra och det har jag inget att göra med. jag saknar en refräng på nåt vis,och en vers till,säkert mest bara för att det blev mysmode här hemma i datarummet :) fortsätt med det du gör man!
http://www.thesound.ning.com join today!
Fan va mäktigt!!!
www.youtube.com/ajdiin91
beatet ska jag inte säga nått om. låter det tala för sig själv. wonderful! det jag diggar med dig asma är att du har utvecklats sjukt mycket på senaste och varje gång du släpper så skiner du. jävligt bra asma.. texten var as najs också. är inte bäst på engelska så hänger med lite iaf! 7/10 /mvh krilloboi
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
tack så mycket peoples, fett att ni feelar detta här.
helvete så jävla äckligt FET!
fint, riktigt känslig delivery. älskar beatet också, och lyrics är som vanligt klockren. good workz.
riktigt jävla fet låt asma, fet lyrik, men ja som e riktigt insatt i detta med uttal o det, kan inte låta bli att lägga märkte till att du uttalar din R annorlunda på vissa ställen? (inget negativt!) var jag la märke till det va i detta stycke; "i meant every word of hazel eyes i wrote it i hid my pain but that shit took me nowhere so i turned to anger which only made me colder couldnt see no answers - didnt look shit over" am I right man? :) igen, fet låt, och beatet e fet som fan!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
PS när släpps tapet typ? :O vill ju ha mp3a liksom! sorry för DP
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Moderator
2010-02-09 22:52
Shit, det där beatet asså...Jag blir tårögd, så jävla skönt e det! önskar det vore mitt (A) haha. Din delivery e totalt felfri enligt mig, texten e så jävla skön o din engelska e så jävla klockren!
//TW
De är fett män, keep it up!
soundcloud.com/jerrones
Asmiibwooi gör det igen, detta diggas grovt
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Fett nice asminator! du vet att jag såg fram emot denna efter vi traggade på MSN om den! och jag blev absolut inte besviken! skulle nog kunnat ha sex med låten! No homo! Luv macke!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Fy fan vad underbart fett texten är så grymt bra skriven
dope lyrics as usual josh, gillar att du fulländar ett beat varenda gång genom ha menigsfulla texter som är allt annat än vad ska jag göra utan dig // kom tillbaka för jag saknar dig // you know it.. :) bigup & love!!
Think of a colour you've never seen.
thnx alot peoples. det är en written apology, inte en låt - därav saknar den hook och vers 2, 32 bars rakt upp & ner bara - feel me? again, thnx.
Producent
2010-02-10 01:47
Tungt, riktigt tungt!
One Day.
Denna var fet som fan!
www.samyprod.com
dope shit, satt fint till min före-nattis-holk
www.facebook.com/papmusik www.p-a-p.se www.facebook.com/menasmusic
dizzy , glömde din fråga. jag venne om jag har olika R när jag snackar engelska, det är möjligt - jag bara gör min grej och tänker inte på det. fet observation tho, nice att du lyssnar ordentligt :) tack mibolinebeats & samy05 . fett att du diggade pap ! har du nya grejer på g eller vad är upp?
riktigt bra gjort av dig Asma! tyckte allt var bra med låten och längtar sjukt mycket efter The Illness :)
rent principiellt så har jag lite svårt för hela "rappare skriver till tjej"-grejen, men beatet är överfett och alla dom värsta klyschorna undviks, så jag får väl ge tummarna upp ändå :)
du vet jag diggar ääsmää! Ja fan klart har nått nytt på g, slarvat lite med marknadsföringen men Söndag/början av nästa vecka släpper jag och Niz ett tape! Så det får ni alla checka in! Fan vi får ju hooka upp Yo!Schhh!
www.facebook.com/papmusik www.p-a-p.se www.facebook.com/menasmusic
ILLNESS!!
Detta är min forumsignatur
tack mhhk . rent principiellt numessiah , så har jag samma åsikt som du. detta är inte menat som "rappare skriver till tjej" - därför finns det inga klyschor. :) ILLNESS!
Fett flow genom hela låten, fet text. Diggas som fan :D Keep it up man
Nathleeey PeeejZ
tack så mycket. bump!
dizzy, glömde din fråga. jag venne om jag har olika R när jag snackar engelska, det är möjligt - jag bara gör min grej och tänker inte på det. fet observation tho, nice att du lyssnar ordentligt :) haha klart man att jag lyssnar. text o uttal e viktigt för mig när de är specifikt engelska. lyssnar du själv o jämnför me andra låtar så kommer du oxå höra skillnaden :)
du svara inte på andra frågan dock, när tapet e beräknat att släppas? :)
mörderööös! bra rakt igenom.. beatvalet är galet as usual! you know your shit dude! ILLNESS IS COMING!
straight illness! sjukt bra genomfört, riktigt tungt beat, tror du och jag nästan har samma smak när det kommer till beats. iallafall, börjar kännas som du kommer över gränsen till artist nu, you feeling me? Iallafall riktigt feet, no need for reffs and shit ibland känns det som
Yours truly, Slobe
galet tungt, fortsätt såhär och du kommer lyckas utan problem med musiken tro mig. detta var övertungt!
Frispråkaren har kört på det där beatet viist illr är den remaked ? annrs fett tungt lagt chill som en chin chilla
Fyfan vad tung låt asså , de är sjukt hur du kan få de att låta så bra . Ja verserna är tunga som vanligt skönt när beatet är omgjort om man tänker på "Frispråkarn - den enna dágen är den andra lik" Upp
Things can go wrong but life goes on...
thnx peoples. beaten är inte omgjord, den är loopad. Dizzy89 illness del I är beräknad till våren, men som jag känner både anta och migsjälv lär det inte hända. vi får se.. den kommer när den kommer. my demons är 80% färdig iaf och släpps inom kort. nigguz!
lite slow..
no bullshit, bästa jag hört med dig.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
thnx. bump!
Riktigt tungt grym lyrik! keep it up !
http://open.spotify.com/track/5PFKfojJCobeWahGZnyTLu
jo jag tror nog alla som läst tråden har fattat att frispråkan kört på beatet!
Yours truly, Slobe