seemun - Imperfekt (daydreamin instrumental)
Tjena, slängde ihop lite text på instrumentalen av Daydreamin med Lupe Fiasco. Bland de bästa beat som någonsin proddats imo.
Lyssna & tanka!
(Går att både lyssna och tanka där, använd flashspelaren ovanför nedladdningslänken för att lyssna)
Lyrics:
jag var en vanlig kis, jag var ganska så normal snacka ungefär samma schlang som jag gör idag hustlade runt bland träden på skolgården och pussade brudar på rasten, och slog mig jämt lärde mig inte cykla förren typ när jag var fem och kom en högstadieelev sprang jag skrikande hem för dom var skäggiga, och dom va stora som fan jag hade hört att dom åt barn till frukost varje fucking dag jag var bortskämd som fan, och fick allt jag ville ha att börja skrika i butiken var alltid ett snilledrag gjorde mamma irriterad, hon skämdes som fan men jag fatta inte då jag va bara ett litet barn och jag bytte pokemonkort typ hela rasten jag lovar jag va hustla jag ägde typ hela klassen lekte i skogen och dränkte min johnny quest få se nu och tänka efter lite, vad kommer härnäst?
Daydream I fell asleep beneath the flowers For a couple of hours On a beautiful day
Daydream I dream of you amid the flowers For a couple of hours Such a beautiful day
jag minns på skoldiscot, jag va alldeles för blyg och när jag väl våga fråga va hon alldeles för dryg så jag passade vidare, och gled till nästa brud men hon ville inte dansa så jag lacka och gick ut glodde porr i skolan medan andra polarn höll utkik med ögon som badbollar vi missade varje minut gick och sen kom varningen vi blev helt plötsligt barn igen och slängde oss på knappen och stängde ultrarapidkvickt sommarloven blev präglade av bikinis och tighta kjolar på flickor som aldrig nånsin vi fick men vi va glada ändå och stod och vinkade och låg ibland på taket med bånge och varsin kikare jag minns den första nickokicken vi va unga och dumma slängde oss på varje cigg vi fick men lyssna, det är knappast värt det ta en prilla och pilla den under läppen istället och känn på lyckan
Daydream (En dagdröm) I fell asleep beneath the flowers (Jag somnade bland blommorna) For a couple of hours (I ett par timmar) On a beautiful day (Det var en jävligt vacker dag)
Daydream (Dagdrömmer) I dream of you amid the flowers (Jag drömde om dig bland blommorna) For a couple of hours (I ett par timmar) Such a beautiful day (Det var en jävligt vacker dag)
Daydream I fell asleep beneath the flowers For a couple of hours On a beautiful day
Daydream I dream of you amid the flowers For a couple of hours Such a beautiful day
Vill höra kritiken flöda nu!
"Är det inte ironiskt att alla skriver peace, när allt ni gör är att beefa?"
|