Seth Dee - kommer vara där
Tja whoa! Nu har gnällt på varenda låt på mig att jag alltid gör oseriösa låtar och att dom låter keffa.. Nu har jag gjort en seriös låt med 3reffar och 2verser! Låten handlar om min uppväxt, hur mitt liv var förr och hur mycket den har förändrats när jag har träffat min flickvän! Så här har ni min nyaste låt! Hoppas ni gillar den.. Ge mig lite kritik. Beat: Jason Derulo Broken Record InstrumentalVers1/2: Jag Reff: Jag Mix: Jag Seth Dee - Kommer vara där Seth Dee - Kommer vara där Seth Dee - Kommer vara där Seth Dee - Kommer vara där
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Den här var en väldig´skilnad mot dina senaste låtar tycker jag. Hörs att du har lagt bra med tid på den här & den blev bra ! Förtsätt suhära!
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
reff:x1 jag har saker... som jag aldrig kommer glömma som oftast kommer upp i mina drömmar det ska vara vi två i vårt liv jag kommer vara där, jag kommer alltid vara aktiv Det var en gång en kille föddes på denna jord Han ville att hans liv skulle flyta som en flod jag hade massa skit & en massa problem jag ville ja ta mitt liv, för jag orkade inge mer jag kommer ihåg och jag kommer aldrig glömma familjen krossa mitt hjärta & ådrona var ömma Nu ska förklara att jag tar en dag i taget jag har förendrats mycket sen födelsedagen nu har jag träffat en underbar prinsess allt är så bra, och allt är perfekt du är så söt, underbar o vacker som om alla la bit för bit av sina skatter du gör mig glad, så jag svävar omkring du är som prinsessan som bara är min jag vill bara rita en bild på dig våran framtid kommer bli så fin, så siiig reff:x2 jag har saker... som jag aldrig kommer glömma som oftast kommer upp i mina drömmar det ska vara vi två i vårt liv jag kommer vara där, jag kommer alltid vara aktiv Vers2: jag hade jobbigt, när jag var ett litet barn pappa svek mig, o fatta inte vart jag var jag har haft det jobbigt, vart skulle jag gå men nu känns allt bättre, när de är vi två louise baby du är det bästa som hänt mig jag älskar ju dig, du ska alltid vara min tjej jag vill, att vi ska skaffa en familj flytta ihop du o jag, o leva våra liv skaffa barn, skaffa allt tillsamans det är allt jag vill, för jag vill inget annat så många rader som jag vill skriva O jag kommer alltid finnas vid din sida det är svårt att få ut allt jag känner men som sagt, så är du min ängel jag vill bara rita en bild på dig våran framtid kommer bli så fin, så sig reff:x2 jag har saker... som jag aldrig kommer glömma som oftast kommer upp i mina drömmar det ska vara vi två i vårt liv jag kommer vara där, jag kommer alltid vara aktiv
Jag gillade reffen starkt faktiskt, kändes jävligt energisk. Texten tyckte jag var svag faktiskt, micken/mixningen var väll inte i det bästa laget.. Men tycker låten i helhet var helt okej! =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Tack ska du ha Trigo mer kritik. UPPPP!!!!
tack DMAt , det värmer :)
Tanka den om ni vill höra kvallitèn, för det blev mkt mkt sämre kvalle på youtube!!!!
Texten var sjukt mycket bättre än vad det brukar låter mycket bättre när du tar dig tid!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack ska du ha folket...
nicce broe(Y) Den va riktigt nicce, Den sparas sen in i mobilen, :D Fortsätt!!!!!Fyra fingrar peace/ Big-T
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack ska du ha man.. fler kommentarer;DD
soft soft , utveckling är alltid skönt o höra keep it up!
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Producent
2010-02-09 03:30
Lika dåligt som vanligt..
One Day.
kul att dom flesta gillar detta iallfall ;) MER!!!!11
Texten va sådär, mixningen va sådär.. Men helt ok, har inte hört dej tidigare så jag vet inte om de e ngn skillnad på tidigare du gjort och detta nu.. Keep it up!
Tyckte jag kände igen din röst... sett att du laddat upp filmer för ngn vecka sen å säger att de e dina första låtar.. bullshit. du har ju hållt på fett länge. kommer inte ihåg ditt första namn. men sen fick du så mycket hat mot dig så du böt till Farbror grön. sen nu haru tydligen startat om helt... fick du ett slag i huvudet eftersom du säger att dom här låtarna med seth dee är dina första låtar. hahah pinsamt :)
tack dzeno endå;DLiridon ? vad snackar du om? när fan skrev jag att seth dee låtarna är mina första? hahahaha. Aldrig sagt det överhuvetaget... Bytte bara namn för att farbror grön är så jävla wannabe.. Så är det iallfall!
Den bästa låten jag har hört iaf ;) men be någon annan mixa låten kommer de bli mkt mkt bättre ;)
oj sorry tog fel på namnet hahaha :P
lätt bättre än det du gjort förut men mixen är fortfarande äcklig Frid/R
Robinholta af Pankbanken!!
de bästa du gjort ;) men köp en ny mikrofon för helvete haha ;D P!
Snygg brud på bilden hälsa till henne:)
tack ska ni ha allihopa!! Ska styra fram en ny studio inom denna månad!Fleeeeeeeeeer ?;DDD
Inget som imponerade, tycker helt ärligt att det var skitkefft.
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Upp!!!
uppp !!!111
den bästa jag har hört med dig iallfall :)
Kitty maskrosbarn -* följ dina drömmar, det är ditt liv.
tack som fan kitty (A)