Iskall Identitet - Vilsen i Livet
Spelade in den nyligen men ska spela in den på nytt tror jag.. Ska spela in en Video till denna låt också.. Iskall Identitet - Vilsen I Livet
Kommentera efter ni har laddat ner och lyssnat..
Texten: Vers1 Varför får jag känslan av att inte räcka till hur jag mig en vänder får jag inte som jag vill Allting runt omkring mig bara glider ifrrån mig hur ska man ta sig ur snälla hjälp mig hitta ut allting runt omkring mig blir juh bara svart och vitt jag vet juh inte längre vad är mitt och vad är ditt så jag irrar runt i tankar jag är villsen här i livet jag är ensam, övergiven döden står på lur vill att jag tar sista klivet jag måste alltid kämpa för att kunna överleva Jag kollar mig i spegel, speglarna har blivit skeva för jag ser nu någon annan som påstås vara jag en som blir kallad krimminell tack vare lögnerna jag gav Jag förlora mitt förstånd eftersom jag föll ner i första rond tårar kom jag ville få en andra chans att bara kunna börja om
Reff Vilse utan kunskap Vilse i livet Där vandrar jag omkring och jag tar sista klivet (x2) vad kommer hända ingen som vet Iskall identitet
Vers2 Jag är inte sämre bara vilsen utan kunskap jag får lida mycket bara för ett dumt val jag vill kunna finna svar på alla frågorna jag har så ni gav mig en kompas och ni gav mig sen en karta Det visar inte vägen visar inte vart jag ska ska jag fortsätta att vandra för att finna mina svar Mina vänner ropar efter mig Tommy stanna kvar Bli inte person du inte vill va ( sång ) Men jag känner hur mitt hat kommer dra mig tillbaks Men så länge jag kan andas ska jag kämpa för mig själv Jag är en vilsen liten pojke som bara längtar hem jag vill känna sympati att den jag hatar är min vän Jag är tött på att bli dömd och bli kallad kriminell Kan ni se vem jag är under ytan som jag bär så Jag byter ut mitt liv till kostymerna jag klär
Reff Vilse utan kunskap Vilse i livet Där vandrar jag omkring och jag tar sista klivet (x2) vad kommer hända ingen som vet Iskall identitet
Vers3 Blodig brutna nävar faller jag till våran mark För varför ska man kämpa varför ska man vara start jag försöker komma låss jag vill inte längre slåss Jag har lagt av med kampen och slutat och slåss ( sång ) Jag går tillbaka till min spegel Men spegel har nu blivit krossad Personen som va mig se han måste vara borta För jag ser nu bara mig som personen som jag är Jag tar mig nu i kragen och rättar till problemen Jag sparar alla saker så jag kan minnas alla felen Jag ska tänka för mig själv gå tillbaka upp på scenen Musiken är mitt liv så jag skriver vad jag känner 'bläket rinner och försvinner alla känslorna dom bränner jag kommer göra allt för att vinna mina vänner Jag tar sen tillbaka micken tillbax till mina händer alla borde få en chans är budskapen jag sänder Är budskapen jag sänder
Atlantics Staden Har Återuppstått
|