Iskall Identitet - Vilsen i Livet Spelade in den nyligen men ska spela in den på nytt tror jag.. Ska spela in en Video till denna låt också..Iskall Identitet - Vilsen I LivetKommentera efter ni har laddat ner och lyssnat..Texten:Vers1Varför får jag känslan av att inte räcka tillhur jag mig en vänder får jag inte som jag villAllting runt omkring mig bara glider ifrrån mighur ska man ta sig ur snälla hjälp mig hitta utallting runt omkring mig blir juh bara svart och vittjag vet juh inte längre vad är mitt och vad är ditt så jag irrar runt i tankar jag är villsen här i livetjag är ensam, övergivendöden står på lur vill att jag tar sista klivetjag måste alltid kämpa för att kunna överlevaJag kollar mig i spegel, speglarna har blivit skevaför jag ser nu någon annan som påstås vara jagen som blir kallad krimminell tack vare lögnerna jag gavJag förlora mitt förstånd eftersomjag föll ner i första rond tårar kom jag ville få en andra chans att bara kunna börja om ReffVilse utan kunskapVilse i livetDär vandrar jag omkring och jag tar sista klivet (x2)vad kommer hända ingen som vetIskall identitetVers2Jag är inte sämre bara vilsen utan kunskapjag får lida mycket bara för ett dumt valjag vill kunna finna svar på alla frågorna jag har såni gav mig en kompas och ni gav mig sen en karta Det visar inte vägen visar inte vart jag skaska jag fortsätta att vandra för att finna mina svar Mina vänner ropar efter mig Tommy stanna kvarBli inte person du inte vill va ( sång )Men jag känner hur mitt hat kommer dra mig tillbaksMen så länge jag kan andas ska jag kämpa för mig självJag är en vilsen liten pojke som bara längtar hemjag vill känna sympati att den jag hatar är min vänJag är tött på att bli dömd och bli kallad kriminellKan ni se vem jag är under ytan som jag bär så Jag byter ut mitt liv till kostymerna jag klärReffVilse utan kunskapVilse i livetDär vandrar jag omkring och jag tar sista klivet (x2)vad kommer hända ingen som vetIskall identitetVers3Blodig brutna nävar faller jag till våran markFör varför ska man kämpa varför ska man vara start jag försöker komma låss jag vill inte längre slåssJag har lagt av med kampen och slutat och slåss ( sång )Jag går tillbaka till min spegel Men spegel har nu blivit krossadPersonen som va mig se han måste vara bortaFör jag ser nu bara mig som personen som jag ärJag tar mig nu i kragen och rättar till problemen Jag sparar alla saker så jag kan minnas alla felenJag ska tänka för mig själv gå tillbaka upp på scenenMusiken är mitt liv så jag skriver vad jag känner'bläket rinner och försvinner alla känslorna dom brännerjag kommer göra allt för att vinna mina vänner Jag tar sen tillbaka micken tillbax till mina händeralla borde få en chans är budskapen jag sänderÄr budskapen jag sänderReffVilse utan kunskapVilse i livetDär vandrar jag omkring och jag tar sista klivet (x2)vad kommer hända ingen som vetIskall identitet