I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Samy - svar på en timme ( robie diss )

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-02-06 23:13

Samy - svar på en timme ( robie diss )

Länk till http://www.speedyshare.com/files/20793929/Samy_-_svar_p_en_timme_robie_diss.mp3

Japp jag är cp å förstår inte min undergång.
såhär på kvällstiden ville jag svara så här e mitt nyktra svar!

www.samyprod.com

2010-02-06 23:31
Du borde lagt ner lite mer tid på texten. För detta diggades inte. Robie är bättre än dig med hästlängder. Har alltid varit & kommer alltid vara. Fattar inte ens varför du försöker. Ingen hat mot din musik, men han är ruskigt mycket bättre än dig!

/ F
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-06 23:34
alla har sin åsikt =)
Checka nån "vanlig" låt av mej nån gång å se, e e skillnad
www.samyprod.com

2010-02-06 23:46
fyfan vad värdelöst!!!!! har inte hört robies bidrag till rond 1 en, men jag är 100 på att han våldtar dig i den;) det var bara pinsamt att (svara efter 1 timme) nästaa gång du svarar efter 1 timme bör du ha lite mer kött på benen
Dahlgren

2010-02-07 02:21
Din tönt, du flowar ju inte hahahaha, tyyp .
och VARFÖR skriver du att du gjorde den på en timma, tror du att du blir "coolare" på de sättet eller? :PPPpPPPpPPPPPPpPP

du e ju fett osäker på texten också.

p!

2010-02-07 03:03
poesi - vem e du att yttra dej,lyssna på dej själv för fan :D
www.samyprod.com

2010-02-07 03:29
Dina låtar som du gjort tidigare är bra! MEN

Vi snackar inte om mej nu, vi snackar om dej och din "diss" , (hypesökande)
du skulle aldrig dissat robie om ingen annan gjort det innan dej.. Och att du gjorde dissen på 1 timma gör dig inte till en bättre rappare :)

Frid.

2010-02-07 03:55
hmm.. flowmissar ganska mycket och din text är inte så värst bra heller, kanske borde lagt ner lite mer tid på det hela? aldrig hört dig elr robie innan, men måste dock erkänna att robie tar hem detta, tack vare sin text som var aight.

one
Reppa orten!

2010-02-07 07:59
Hmm. Texten var inte så bra tyvärr, dock tycker jag att den här dissen är lite bättre än den förra.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Poet

2010-02-07 11:30
njae de här var inte bra tyvär , diss är nog inte din grej riktigt. håll dej till dina tunga/kännslosamma låtar istället =) / One
 @ Defunctus bitches

2010-02-07 12:50
No offence man, men vart är hatet?
Vart är attityden?

Låter som du drar en lovesong med tanke på din röst..
Har hört en väldans massa låtar med dig genom åren och jag har alltid diggat ditt shit, men jag tycker verkligen att du borde lagt ner lite mer tid på den här och verkligen visat vad du går för!

Texten skulle bergis kunna finslipas lite mer, skriva lite kraftigare punchlines etc, och sedan låta det explodera ur dig..

Just nu tycker jag bara du lät som en flicka som nyss fisit på en Nobellmiddag och ber om ursäkt samtidigt som hon skäms såpass att hon vill sjunka genom jorden..

Robie tog den här, men tänk på det jag skrev till nästa rond (om det blir en nästa), så kommer det bergis bli mycket jämnare!

Inget hat, bara min personliga åsikt! :)

2 Fingrar!

/ W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2010-02-07 13:31
Just nu tycker jag bara du lät som en flicka som nyss fisit på en Nobellmiddag och ber om ursäkt samtidigt som hon skäms såpass att hon vill sjunka genom jorden..

Hahahaha =)
 @ Defunctus bitches

2010-02-07 14:32
hahaha, kul läsning ;D

Det blir inga fler ronder mellan oss =)
beef åt sidan, musik vidare
www.samyprod.com
Poet

2010-02-07 14:39
word! =)
 @ Defunctus bitches

2010-02-07 21:13
Du skulle ha lagt mer tid på texten :)

2010-02-07 23:22
robie har rappat länge nu å han blir inte bätre han blir sämre . om ni kommer i håg vilsnasjälar . å jag tror du tar det här samy . för han suger ,

2010-02-07 23:41
Du som gnäller på mina dissar till robie, så gör du det mkt mkt sämre ju ;D
Men beatet är skönt!

fred
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Poet

2010-02-08 00:28
Redan på den tiden Robie reppade Vilsna Själar var han bättre än samy.. både texmessigt & rapp/flow
 @ Defunctus bitches

2010-02-08 00:37
Jag förlorade beefen.

min slutsats är att robie mördar mej i en beef men ser vi över "riktiga" låtar så e jag bättre flowmässigt och känslomässigt, vad jag tycker ;D

Nu ska vi inte hata här inte, jag är bara jag. mitt va helt okej men inte på den nivån jag presterar vanligtvis med mina låtar men så e de la för alla ;D
www.samyprod.com