Sonny K - Diamonds on my neck (official music video)
Sonny K's låt diamonds on my neck har nu gjorts till video, han har den senaste månaden släppt tre låtar, alla finns på ytube :) Diamonds on my neck (mullemeckproductions)Tråden stängd på begäran av trådskaparen! /ramuz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Diggades inte, tyckte hans flow var riktigt enformigt och tråkigt! Men man kan ju inte digga allt. Bless!
4/20 24/7
aight, men han skriver från hjärtat och det här är äkta...spana in denna strid istället som enligt mig är hans bästa låt, den kommer du gilla! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jah, keep it real de va ok !
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
ganska simpla rim, och inget jag tyckte var bra (: Men attityden var aight och videon var helt okej :) Beatet var rätt bra med (:
aight aight, kul med svar åtminstonde, han har ju galet skön röst iallfall och beatet är galet.... kommer snart läggas upp mer på www.myspace.com/sonnykofficial
Det här är en tung låt. Filmteamet håller på att planera en kommande video till låten.
Producent
2010-02-06 11:29
beatsen han lyckas få är ju värdelösa. hans rap är inge vidare, men han har en attityd iaf. detta känns bara tråkigt, inget jag diggar för fem öre.
AMK:
aight, men han skriver från hjärtat och det här är äkta... Spela roll om han skriver från hjärtat? det är ingen som ens orkar lyssna på texten när det är så stelt flow, har du däremot en riktigt bra flow och melodi i låten så orkar folket lyssna på texten och därav blir den mycket bättre också. det här var inte bra.
eiri, gå och lyssna på magne schmidt eller nåt istället...beaten är grymma så du kan hålla käften på den punkten.
www.rappers.in kommer väl beatet ifrån? gillar inte hooken, annars skulle beatet vart bra. resten digga jag inte.. olika smak för folk peace/ hemp
I'm sick and twisted of twisting nipples.
videon e ganska bra gjord. rätt soft. låten gillade jag inte dock och inte sjlva rappen heller.. kul att ni kör för märsta hur som helst hehe.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Producent
2010-02-06 19:16
beaten är grymma så du kan hålla käften på den punkten. lugna dig nu barn, det finns något som heter musiklyssnare, och något som heter kompislyssnare, antagligen är du det andra nämnda. jävla tönt.
Skivsamlare
2010-02-06 19:16
beatsen är värdelös, rappen va lika dålig
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
kul att ni kör för märsta hur som helst hehe. hahaha, det är klart, man reppar vart man är uppväxt osv.
lugna dig nu barn, det finns något som heter musiklyssnare, och något som heter kompislyssnare, antagligen är du det andra nämnda. jävla tönt haha du kallar mig barn men du sjunker ner till en låg nivå ändå?
jag tycker beatet är bra, förklara för mig vad som gör det så dåligt då :) ?
beatsen är värdelös, rappen va lika dålig kul o höra :D
Va ful han va :D Nämen beatet är inte gjord av nån mullemeckprod. Beatet kommer från som en person tidigare har nämt www.rappers.in och är ett freebeat. Simpel text och stelt flow. Hyfsad skön attityd men inte tillräckligt. + en bra videokamera och hyfsad skön attityd. - allt annat! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.
tyckte det var totalt värdelöst
AMK, om du tycker Sonny K e grym, håll klaffen bara du skämmer ut honom som "representant" för honom. Ta tipset. Låten var okej, beatet var bra, redigeringen va grym :) Keep it up.
- Shizzle
Kan slå vad om att AMK är nån släkting eller något till den där snubben eftersom han verkligen försvarar honom. sen är det ju alltid roligt att få höra av en 15 årig coolboy att man ska hålla käften;)
haha lugna ner er nu, sonny är tysk och jag är från något helt annat....jag känner han bra däremot....tråkiga alla ska vara här, ge lite konstruktiv kritik istället :) ? mullemeck har mixat det.... www.myspace.com/mullemeck
Seriöst, vissa lite respekt, Sonny k har bott i sverige i 2 år och jag själv som jobbar med honom tycker att han gör bra av sig. Han flowar bättre på tyska, men iaf det är bra med kritik! men tänk bara på vad ni skriver. Jag har själv inte gjort detta beat men jag har dock bara mixat rösten med beatet.
säger bara gör en rap själva ska vi se hur brea det går för er som är så kallade extrem "haters" ? man måste börja någonstans ni är säkert bara geeks som sitter hemma och wankar. inget annat för er, visa lite att ni också vågar släpp en rap ni också?
Mullemeck, postar ni upp en video på whoa så var beredda att bli hatade eller älskade. Någon kommer alltid att hata, någon kommer alltid att älska, that's life. Live it. Om du ska komma med ursäkter vart snubben kommer ifrån och bla bla blaaa så varför ens posta upp? Räcker d inte med youtube? Och varför ska man droppa rapp själva, är det ett måste för att kommentera det ni postar upp? Herregud, är du 15 också? Skulle knappast bli förvånad hur ni beter er. Det kallas inte respekt, det kallas pinsamhet. Detsamma går till dig, väx upp och ta emot den lilla kritik som ni förtjänar, enligt mig så förtjänar ni inte ett öre nu vilket betyder 0 sekunder ur mitt liv framöver. Peace, ciao, arrivederci.
- Shizzle
håller med dig till 100 % tråkigt som fan att alla ska ha sån jävla attityd bakom data skärmen, gå fram till honom om ni någon gång skulle se han och säg det :Ö
Herregud, är du 15 också? på min "profil" står det åtminstonde hur gammal jag är? du verkar vara för feg för att visa det, och varför har jag ingen aning om :Ö
och sen tycker jag inte åldern spelar så stor roll så länge man är mogen nog, så sluta snacka om min ålder, ni har nämnt den flera gånger i den här tråden....
alla börjar någonstans aight?
Nja, inget jag diggade personligen, lite stelt flow och för simpla rim för min smak men, kör på bara :)
tråkigt som fan att alla ska ha sån jävla attityd bakom data skärmen, gå fram till honom om ni någon gång skulle se han och säg det :Ö Just sånt där som du kläcker ur dig gör att folk snackar om din ålder.
Just sånt där som du kläcker ur dig gör att folk snackar om din ålder. Aight jag har inte heller så jävla bra attityd ibland vilket jag kan ändra på, men man blir så jävla sur när folk ska kommentera saker som "va ful han är" och "sämst" you feel me?
Ge lite konstruktiv kritik om ni kan rap så jävla bra :)
Ja det håller jag med dig om, men bara för att någon säger att man är ful eller nått dylikt så behöver man ju inte ta till våld ? Det är ju att sjunka lika lågt som den som sa det imo.
killen är för hård för mig
hata mig inte bara för att jag duschar naken
wtf?