Verkar vara modernt att dissa robie nu. Du tar han inte :) Hoppas han svarar!
http://www.myspace.com/akaamusik
Verkar vara mycket beef mot robie nu, Han slaktar den här dissen lätt !
My doctor think my eyes are bleeding
Älskar introt ! hahaha kan inte sluta garva! Bra gjort! :D
Robinholta af Pankbanken!!
nej.. detta var inte alls bra. om robie nu ens lägger tid på detta så kommer han ta dig lätt..
tuungt gubben ;) introt mördar. å din röst är så tööng ;)
Jaha, ännu en diss. Som vanligt är det nästan bara snack om talfel och vikt. Kom på något annat eller sluta dissa. Han kommer krossa dig, om han ens tar sig tid på att svara...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det ända robie kan slå detta med är text annars inte. Min åsikt bara (:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Samy jag har alltid diggat dig och din grej men att du gör en diss mot robie var riktigt lågt, när det ligger 100tals dissar mot han i forumet och det varenda en skriver om är exakt samma sak, som någon nämnt ovan.. nä du sjönk i mina ögon, för det här =/ och om robie tar åt sig att svara så kommer han knäcka dig.. han har 100gånger tungare lyricism änvad du har.
det här var inte bra, tycker att du e en bra rappare men det här vara bara pinsamt lågt.
Käft
haha, den ömma punkten på whoa - Robie. Varför dissar alla han da? jadu, nu ska ja äta tacos boys =) Rulla vidare
www.samyprod.com
Neeeeeej , alla e bara avundsjuka på Robie visst han kanske har talfel osv. Men de gör han inte dålig. Han är bra och han tar dig.
samyyy hahaha daaamn , :P diggarej ist för Robie.. haha big up :D
Hojjta för Collab ...
varför dissa han? är alla ute efter hype bara för att dissarna fram och tillbaka drar folk till sig? fattar inte "the deal"
Yours truly, Slobe
Han är keff, därför dissar alla honom. Simpel matematik.
Jag diggar dej samy annars men de luktar som du söker hype!
@ Defunctus bitches
så man ska börja dissa alla som är keff? shit, hela forumet hade varit fullt av dissar! ne de håller inte, hype-boy coming trough!!!
Yours truly, Slobe
Denna dissen var bland det sämsta som levererats mot Robie. Gillar den "du är inte anständig" dock, det lät exakt som han tycker jag i alla fall. Men Robie käkar nog detta med kinapinnar!
Denna diggade jag faktist.. Jag blev riktigt glad nu att folk verkligen bevisar hur mycket folk hatar robie.. Han är den största idioten som snackar! Folk kallar mig myttoman, men är det nån som snackar bullshiet så är det robie! btw: älskar introt, garvar som fan av den hahahahaha. kan inte sluta skratta hahaha.. Bra gjort man.. pzzz
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Robin är den enda som jag inte stör mig på. För han va först med att dissa Robie av ett själ. Men du din keffa jävel du har fan inte en enda anledning att trycka ner honom din patetiska jävel. Varför dissar du honom som inte gjort dig något? Jag kan sätta mitt finger på att du ENDAST gjorde detta för att få hype! För du ser väl att alla dissar honom, tror du han har tid att svara alla idioter här på forumet som han redan vet kan knäckas av hans lyrik. Detta va riktigt lågt och en sjukt dålig diss också.. Flow missar och låter en aning överdriven när du rappar. Frid
heeeeeelt ärligt nu, har diggat några av dina låtar du släppt, några av dom har varit riktigt tunga faktiskt, den här dissen trodde jag skulle bli fet som bara fan men ditt flow, text, attityd.. de låter som du trippar svamp mannen, sen som nån sa så luktar det tyvärr hype och att de redan ställt dig på "ens sida" om jag säger så, jag är vän med både robie och robin så detta är INGET HAT ELLER KOMPIS PROPPS för någon.. men såg att du frågade robin om collab så jag antar att du bara hatar robie, tog första bästa och skrev en skit text? du hade kunnat göra jävulskt mkt fetare, fresten håll dig inte till beef, du gör fetare grejer som betyder nått! ser fram emot ett riktigt spår från dig i framtiden! fred mannen!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
FilosofProd P19 - Du träffade mitt i prick. Jag hatar Robie eftersom han yttrar sig om saker hit och dit och drar många slutsatser och drar vissa rader helt onödiga. Jag skulle kunna sätta mej och skriva en diss mot han om hemlös, hans son mio osv men jag vill inte såra någon person på det viset utan jag haffade ett beat, skrev ihop en text och slängde upp. tänkte inte göra det men ändrade mej när jag såg hans inlägg till robin där han försöker trampa ner folk, han e inte kung på något plan här. Nej dissar e inte min grej, min grej är att skriva och köra med känsla som berör. Ja till din fördel kan jag berätta att det kommer snart nya låtar, nästa som kommer e med lillruffs, även gästat liri som snart dyker upp. Jag förstod att folk skulle hata eftersom alla dissar han, men det måste finnas en anledning, jag söker inte hype. Jag kunde bara inte låta bli att låta han tracka ner på folk. Ja jag valde sida tidigt. Oavsett om stanislav var på andra sidan skulle jag ta hans parti eftersom han har nog mer hjärta än robie. Finns ett själ till varför jag inte dissar han med "hemlös, barn, familj, alkoholism" han må vara en jubel idiot men nån form av respekt ska han bemötas med därav min rad "om jag nämner mio fattar du väl snabbt poängen" det är en rad där jag på mitt sätt förklarar att man lämnar vissa saker åt sidan. Dissar ska vara råa å feta men jag har min synvinkel. Får se när låten me lillruffs kommer, kanske inatt =)
www.samyprod.com
och nej jag förväntar mej inte ett svar och söker inte hype jag blev bara så irriterad över hur han trampar på andras människors olyckor.
www.samyprod.com
okej I see, så det är lite gammal skit under sängen mellan er kan jag tänka mig. diggar ditt sätt att tänka, fler artister som du mäin! :D som du säger är inte diss din grej och som du kort därefter sa att känslosamma texter är din grej och det ÄR det! Ser verkligen fram emot låtsläppen från din sida:D skrik i min gb näru släpper skiten! bara kärlek! =D
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
hahaha så jävla roligt att lyssna hahaahah:D du är helt värdelös mannen
Det här var under all kritik. Först introt: Skippa det. Inte särskillt fränt gjort även om det har sin lilla charm. Nästa: Sluta härma Robie. Slutligen. spela inte in nån diss när du är hög. Det lät som du var präktigt hög i den här dissen i alla fall. Fortsätt kämpa.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
haha du knäcker han. men som alla säger för många dissar till han och alla tar ungefär samma text att han är tjok å inte kan prata rent . men du äger nog han för han suger . ^^
Startade låten, Sappade lite i låten.. (0.20 - 0.34) lät faktiskt bättre än när du la det seriöst..
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Jag tycker låten var fet! och jag lyssnar på samy 20 gånger om dagen istället för den dära robie :), aldrig varit större fan av någon. Men men peace
några få som inte hatar stackars mej iallfall, haha
www.samyprod.com