JoshaN - Egen proddat ( Session )
Haha hade fett tråkigt idag så ja drog upp Fl 7 å börja leka runt lite på de :P Efter de bestämde ja mig för att kicka nått på de! Här e resultatet!
Länk till http://www.speedyshare.com/files/20730335/JoshaN_-_Egen_proddat_Session_.mp3
Text:
En helt vanlig dag så ja kickar på beats. Lekte me friutiloops, å resultatet på mitt shit. Har du här motha fucka, å nu fattar du de. Å de e shiden topp klass, men ja kan leva me de. Sprider hat å kärlek på en å samma gång. Hade kunnat göra bättre, men hatar att börja om. Ville du vara någon annan än den du vet att du e. Vi kan ta de vid sidan om, å du kan räkna me de. Jeeh. Kan tänkas om, men tankarna flyger bort. Så fort du hör mig rappa, ja kickar de alltid soft. Å ja vet om de mannen, skyll på grabben du får smaka höger handen. Smäll på flabben flyger tanden landar sen i kundvagnen. Allt weed ja har rökt, alla piller ja har knapprat. Alla linor ja dratt upp har gjort så hjärnan har knasat. Å ni vet själv att när man startat så finner man inget stopp. Har gått för långt för att kunna tänka om.
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
|