JoshaN & Greziek - Förlorad kärlek Återfunnen Vi satt å pilla lite på en kärleks lå :)De här e Grezieks första låt så va lite snälla :)Länk till http://www.speedyshare.com/files/20696245/JoshaN_Greziek_-_F_rlorad_k_rlek_terfunnen.mp3Text:JoshaNStirrat länge på mobilen, bara väntar på ditt samtal.Ja vill fråga, om de vi hade finns kvar.Om du tänker på mig fortfarande.För ja kan inte glömma dig å sättet som vi kramades.Kommer du ihåg alla stunder vi har delat.Låtit timmarna flyga när vi kelat.Kommer dom tilbaka, e dom borta föralltid.Finns de nån chans att du å ja kan bli vi.Igen, tror du fattar va ja menar.Vi började så bra, e detta slutet på resan.Säg inte de, ja står ensam i regnet.Står vid din port, å har snart tappat känseln.Skriker ditt namn för ditt fönster lyser.Men får inget svar tillbaks, fäller tårar fryser.Önskar att du fatta va ja känner för dig.Utan dig e ja ett rimblock utan en enda punchline.Du gav mig ditt hjärta, å ja gav dig mitt.Men du ångra dig snabbt å du tog tillbaks ditt.Ja såra dig då, men du sa att du förlåtit.Du har gjort ditt val nu, vill aldrig se dig vi e kvitt.Greziekjag va sorgens man efter du krossade mitt hjärta//fanns inga plåster som kan täcka denna smärta//fyllde mig med piller så min kropp slutar värka//trode du såg trodde du kunde märka//men du va så jävla självupptagen//nu pissar jag på dig jag drar mig i kragen//nu står det lite bättre till med lagen//har en ny brud när jag ser henne pirrar det magen//hon e bäst och du e som avslagen//du gjorde mig bakis hon gör mig dragen//